معاون آموزش و پرورش کاشمر :
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر گفت: همزمان با یوم‌الله 22 بهمن و با حضور هزار و 357 دانش‌آموز سرود همسرایان فجر برای نخستین‌بار اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۵۹۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶ 07 January 2016
به گزارش تابناک رضوی، علی شهابیان در جلسه شورای آموزش و پرورش کاشمر اظهار داشت: هزار و 357 دانش‌آموز پسر مقطع متوسطه از 8 مدرسه قرار است با انجام تمرینات مستمر در مدت دو ماه سرود همسرایان فجر را در پایان راهپیمایی 22 بهمن برای شرکت‌کنندگان در راهپیمایی اجرا کنند.
 
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر افزود: برای بزرگداشت سی و هشتمین بهار انقلاب تلاش می‌شود در مجموعه آموزش و پرورش برنامه‌های متنوعی برای معرفی، تبیین و گسترش اهداف انقلاب به دانش‌آموزان برگزار شود.
 
وی خاطرنشان کرد: برگزاری دو همایش یاوران انقلاب 600 دانش‌آموز پسر و 650 دانش‌آموز دختر، اجرای نقاشی همگانی، مسابقات هنرهای تجسمی، برپایی نمایشگاه با عنوان مدارس انقلاب، جشنواره انجمن اسلامی برتر، مسابقه کتابخوانی دختر شینا، غبارروبی مزار شهدا، یادواره شهدا، نمایشگاه عفاف دستاوردی از انقلاب و جشن شادی تجلیل از حافظان و حامیان عفاف بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در سطح مدارس کاشمر در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی است.
 
شهابیان با اشاره به افتتاح پارلمان دانش‌آموزی و مرکز مشاوره روانشناختی در دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور شد: در بهمن و اسفند امسال نیز 300 دانش‌آموز کاشمری به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شهیدپسندیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
باسلام واحترام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
علیک
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار