فرمانده انتظامی ایوان گفت:
تولید امنیت یک کار تک‌بخشی نیست و مردم مهم‌ترین نقش را در این زمینه بر عهده دارند.
کد خبر: ۱۵۸۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹ 06 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، فرمانده انتظامی ایوان گفت: تولید امنیت یک کار تک‌بخشی نیست و مردم مهم‌ترین نقش را در این زمینه بر عهده دارند.

سرهنگ «شهرام امیریان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: مردم بزرگ‌ترین و مهم‌ترین سرمایه اجتماعی پلیس هستند و تعامل و مشارکت آنان در تولید امنیت پایدار و موفقیت پلیس در انجام وظایف و مأموریت‌هایش را به‌دنبال دارد.

وی با بیان این‌که تولید امنیت یک کار تک‌بخشی نیست که فقط ناجا آن را محقق کند بلکه کاری فرابخشی است که مشارکت همه نهادها و سازمان‌ها و بالاخص مردم را می‌طلبد، خاطرنشان کرد: امنیت امروز حاصل این مشارکت عظیم مردم است که همیشه و در همه صحنه‌ها پشتیبان ولایت و رهبری بوده‌اند و پلیس را در انجام مأموریت‌هایش یاری کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: خوشبختانه به‌یقین می‌توانیم بگوئیم امنیت درخور شان مردم عزیز این شهرستان به پشتوانه همکاری و تعامل مردم و مشارکت‌های همگانی تحکیم و توسعه‌یافته و بر این باور مصمم هستیم که این مشارکت‌ها را بیش‌ازپیش گسترش دهیم.

امیریان درباره‌ی آخرین مأموریت فرماندهی انتظامی ایوان هم گفت: در تماس تلفنی شهروندان مبنی بر سرقت منزل بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و تلاشگران عرصه نظم و امنیت در انتظامی بخش زرنه پس از بررسی موضوع کمتر از نیم ساعت سارق که از سارقین حرفه‌ای و دارای سوابق کیفری بوده را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان خاطرنشان کرد: سارق در هنگام شناسایی که قصد خروج از شهر را داشت در یک عملیات ضربتی پلیسی دستگیر و اموال به سرقت رفته از وی کشف و ضبط شد و در تحقیقات فنی و تخصصی به‌عمل‌آمده از سارق به دو فقره سرقت منزل و یک فقره سرقت کابل مخابرات اعتراف کرد./پ
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار