در 13 بقعه و امامزاده آذربایجان غربی در ایام تعطیلات نوروزی طرح آرامش بهاری اجرا میشود
کد خبر: ۱۵۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲ 21 March 2015

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،حجت الاسلام مصائبی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت : در این استان 27 بقعه و مکان مقدس از جمله امامزاده وجود دارد که همه این اماکن مقدس در ایام تعطیلات نوروزی آماده میزبانی و ارائه خدمات به زئران از سراسر ایران اسلامی هستند.

وی افزود : امامزاده سراج الدین ، امامزاده محمد و ابراهیم امامزاده قریب حسن در ارومیه ، امامزاده سید بهلول ، سید تاج الدین ، میرهادی ، میر محمد در خوی ، امامزاده برگشاد ، اسحاق و میرمحمد در سلماس و امامزاده حر بن علی و تاج الدین در میاندواب از جمله این اماکن مقدس است که آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی و علاقمند به اهل بیت (ع ) است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه ارومیه گفت : با هدف ارتقای بصریت دینی و معرفتی مردم ، در 13 بقعه و امامزاده استان طرح آرامش بهاری با محوریت خیمه های معرفت در حال اجراست.

آشنایی با اهل بیت (ع ) ، معرفی شخصیت و ویژگیهای حضرت فاطمه (س) ، آشنای کودکان با قرآن و معرفی وقف و واقفان خیر اندیش از مهمترین خیمه های برپا شده در قالب طرح آرامش بهاری در استان است.

حجت الاسلام شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز در بازدید از اجرای طرح آرامش بهاری خوی گفت : این طرح که در 2 هزار و 276 بقعه و امزاده کشور در حال اجراست از 18 اسفند 93 آغاز شده است و تا 15 فروردین 94 ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار