دومین همایش ملی گردشگری، جغرافیا و محیط زیست پاک ۱۳ اسفند ماه امسال در دانشگاه بوعلی‌سینا با حضور پدر کویرشناسی ایران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۵۶۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷ 03 January 2016

دومین همایش ملی گردشگری، جغرافیا و محیط زیست پاک ۱۳ اسفند ماه امسال در دانشگاه بوعلی‌سینا با حضور پدر کویرشناسی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم؛حمیدرضا سمواتی دبیر اجرایی همایش ملی گردشگری، جغرافیا و محیط زیست پاک اظهار داشت: در این همایش پروفسور «پرویز کردوانی» استاد برجسته کشور در حیطه گردشگری و جغرافیا و پدر کویرشناسی ایران و 16 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه حضور دارند.

وی افزود: محورهای همایش شامل گردشگری و محیط زیست، گردشگری و جغرافیا، گردشگری و اکوتوریسم، گردشگری و اکوسیستم های آبی و تالابی، گردشگری در مناطق حفاظت شده، پارک‌های ملی و جنگلی، گردشگری و آمایش سرزمین، گردشگری در سواحل، گردشگری و توسعه پایدار، گردشگری شهری و روستایی، گردشگری و مدل‌های اقلیمی، استراتژی های هدفمند کردن مدیریت گردشگری، گردشگری فرهنگی و مذهبی و موضوعات مرتبط با گردشگری، جغرافیا و محیط زیست است.

دبیر اجرایی همایش ملی گردشگری، جغرافیا و محیط زیست گفت: اساتید، دانشجویان و صاحبنظران می‌توانند مقالات خود را تا 26 بهمن ماه به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

وی افزود: نتایج داوری مقالات یکم اسفند ماه اعلام می‌شود و آخرین مهلت ثبت نام در همایش نیز 6 اسفند ماه امسال است.

سمواتی عنوان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت همایش ملی گردشگری، جغرافیا و محیط زیست به آدرس www.2tge.ir مراجعه کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار