اعدام شیخ «نمر باقر النمر»اقدامی به دور از اصول انسانی و اسلامی و برخلاف مصلحت اسلام بود و باعث حزن و اندوه قلبهای مسلمانان شیعه و سنی اقصی نقاط کشورهای اسلامی و دردمندان عالم بشريت شد. بدون تردید، در پشت پرده این حرکت ناجوانمردانه، دستان آغشته به خون استکبار جهانی بویژه امریکا و اسرائیل قرار دارد.
کد خبر: ۱۵۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۱ 03 January 2016
      بسم الله الرحمن الرحیم
 
و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون
با کمال تأسف و تأثر مطلع شدیم که رژیم آل سعود با وجود اعتراض های بیشمار و همه جانبه جهان اسلام، حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر و تعدادی از همراهان این روحانی برجسته عربستان را اجرا نموده است .
اعدام شیخ «نمر باقر النمر»اقدامی به دور از اصول انسانی و اسلامی و برخلاف مصلحت اسلام بود و باعث حزن و اندوه قلبهای مسلمانان شیعه و سنی اقصی نقاط کشورهای اسلامی و دردمندان عالم بشريت شد.
بدون تردید، در پشت پرده این حرکت ناجوانمردانه، دستان آغشته به خون استکبار جهانی بویژه امریکا و اسرائیل قرار دارد.
یقینا خون این شهید و سایر شهدا دامنگیر رژیم سفاک آل سعود و حامیان انها خواهد شد و انشالله بزودی شاهد پیروزی حق بر باطل خواهیم بود.
اینجانب عروج این مرد بزرگ و الهی را به محضر ولي عصر (ارواحنا له الفداء)، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و جهان اسلام تسلیت و تعزیت عرض نموده، ترفیع درجات این شهید سعید و سایر شهیدان را از خداوند متعال مسئلت دارم.
 
                                                   والسلام علیکم و رحمه اله و برکاته
                                                           سید کاظم نورمفیدی

منبع: http://noormofidi.ir
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار