هفته هفدم لیگ برتر فوتبال؛
در پایان مسابقات این هفته سه تیم خوزستانی برابر حریفان خود به یک برد روحیه بخش و دو شکست دیگر دست یافتند.
کد خبر: ۱۵۵۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵ 02 January 2016
به گزارش تابناک خوزستان؛ هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس پنجشنبه و جمعه (10 و 11 دیماه) با انجام هشت مسابقه پیگیری شد.

در پایان مسابقات این هفته سه تیم خوزستانی برابر حریفان خود به یک برد روحیه بخش و دو شکست دیگر دست یافتند.


فولاد بالاخره برد و از ته جدول دل کَند

روز پنجشنبه دو تم فولاد خوزستان و پدیده مشهد در ورزشگاه غدیر اهواز رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.

تیم فولاد خوزستان که تا پیش از انجام بازی های هفته هفدهم، جزء سه تیم انتهایی جدول قرار داشت، باید مقابل پدیده ای قرار می گرفت که هفته گذشته توانسته بود تیم نام آشنای پرسپولیس را متوقف کند.

شاگردان اسکوچیچ که نمی خواستند با یک شکست دیگر به تعطیلات نیم فصل لیگ بروند، در دقیقه 43 بازی توسط ساسان انصاری از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند. بازی در پایان با همین نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید.

فولادی های خوزستان با این برد روحیه بخش پس از هفته ها ناکامی، از منطقه خطر جدول خود را جدا کرده و با 14 امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفتند تا اسکوچیچ حتی برای مدت کوتاهی هم که شده نفس راحتی بکشد.


باخت شاگردان ویسی در آزادی

بعد از ظهر پنج شنبه دو تیم مدعی پرسپولیس و استقلال خوزستان در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی مقابل هم قرار گرفتند.

شاگردان عبدالله ویسی در تیم استقلال خوزستان که نتایج بسیار خوبی در هفته های گذشته گرفته بودند و موفق شده بودند قهرمانی نیم فصل اول لیگ را به دست بیاورند، مقابل پرسپولیسی قرار گرفتند که در چهار هفته گذشته توانسته بودند با سه پیروزی و یک تساوی، 10 امتیاز کسب کنند و آمده بودند تا با یک پیروزی دیگر به تعطیلات لیگ بروند.

دقیقه 16 بازی بود که امید عالیشاه نخستین گل بازی را برای شاگردان برانکو به ثمر رساند تا در همان دقایق ابتدایی، یخ بازی آب شود.

تلاش های هر دو تیم برای گلزنی در ادامه نیمه اول، نتیجه نداد تا اینکه مهدی طارمی آماده و فرصت طلب موفق شد در دقایق ابتدایی نیمه دوم مسابقه (دقیقه 49) تیر خلاصی به پیکره آبی های خوزستانی بزند و گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند.

بازی نیز در پایان با همان دو گل عالیشاه و طارمی، دو بر صفر به سود پرسپولیس میزبان به پایان رسید تا شاگردان ویسی پس از پانزده هفته دومین باخت فصل خود را تا به اینجای کار تجربه کنند.


استقلال اهواز همچنان می بازد

جمعه در آخرین روز هفته هفدهم لیگ برتر، استقلال اهواز در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد میهمان سیاه جامگان بود.

آّبی های اهوازی که در این فصل تنها شش امتیاز کسب کرده اند، در این بازی با هدایت سرمربی بدوباره بازگشته خود یعنی سیاوش بختیاری زاده به مصاف سیاه جامگانی رفتند که حال و روز مناسبی ندارد و تنها یک پله در جدول بالاتر از استقلال اهواز است.

شاگردان بختیاری زاده در استقلال اهواز که با تغییر مدیرعامل باشگاه و امیدواری هایی که وی به اردوی آنها آورده بود، پا به میدان گذاشته بودند، در پایان نیز مانند بازی های گذشته کاری از جایی پیش نبردند و با نتیجه دو بر یک مقابل میزبان خود متحمل شکست شدند.

در این بازی برای سیاه جامگان سوسه در دقیقه 58 و حسین زامهران در دقیقه 66 گلزنی کردند و تک گل استقلال اهواز را نیز حمزه خذیراوی در دقیقه 89 به ثمر رساند.

در این بازی محمد اسماعیل نظری در دقیقه 89 و عادل کلاه کج در دقیقه 94 با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شدند تا عادل کلاه کج آخرین بازی خود برای آبی های اهوازی را با خاطره ای تلخ به پایان برساند.


به گزارش تابناک خوزستان؛ با نتایج به دست آمده برای سه تیم خوزستانی در هفته هفدهم لیگ برتر جام خلیج فارس، استقلال خوزستان با 33 امتیاز و تنها یک امتیاز اختلاف با صدر جدول در جایگاه دوم، فولاد با 14 امتیاز در جایگاه سیزدهم و استقلال اهواز با 6 امتیاز در قعر جدول قرار گرفتند.

فولاد بالاخره برد/ باخت شاگردان ویسی در آزادی/ استقلال اهواز همچنان می بازد
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار