سرمربی نفت تهران در نشست خبری حاضر نشد:
سرمربی صبای قم با اشاره به برنامه های صبای قم در نیم فصل گفت: هیچ بازیکنی برای نیم فصل از تیم صبای قم جدا نمی‌شود و لیست خروجی نداریم. سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در نشست خبری پیش از بازی صبای قم و نفت تهران، شرکت نکرد.
کد خبر: ۱۵۴۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹ 31 December 2015
به گزارش تابناک قم، علی دایی در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش با نفت تهران در هفته دوم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تصریح کرد: : بازی فردا که آخرین بازی پیش از تعطیلات نیم فصل است یکی از مهم‌ترین بازی‌هایمان است و امیدوراریم با کسب سه امتیاز جزو تیم‌های صدرنشین باقی بمانیم.

سرمربی صبای قم با بیان اینکه در هفته‌ای که سپری شد برای این دیدار تمرینات خوبی انجام داده‌ایم، افزود: نفت تهران تیم بزرگی است که پیش از باخت به تراکتورسازی بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش گذاشته بود که البته در بازی تراکتورسازی نیز بازی روان و خوبی را انجام داد و مطمئنا آنها نیز برای اینکه از غافله عقب نمانند نیاز به سه امتیاز این بازی دارند.

وی تصریح کرد: مساوی در این دیدار ما را راضی نمی‌کند، الان شرایط در بین تیم‌های بالای جدول به شکلی است که با توجه به پیروزی تیم‌های رقیب ما باید در خانه و بیرون از خانه بازی‌های خود را ببریم و تلاش ما این است که فردا با یک بازی خوب ۳ امتیاز را کسب کنیم.

دایی بیان داشت: با چند بازیکن صحبت کرده‌ایم که بتوانیم آن‌ها را جذب کنیم و تیم ما از هماهنگی خوبی برخوردار است و در یکی دو پست که مورد نیاز است بازیکن می‌گیریم و هم با بازیکنان خارجی صحبت کرده‌ایم که قرار است در اردوی کیش آن‌ها را تست کنیم.

وی عنوان کرد: در لیست بزرگسالان ما فقط یک جای خالی وجود دارد. تیم ما دارای ترکیب و هماهنگی خوبی است و نیازی نیست که تغییرات چندانی در تیم ایجاد کنیم.

سرمربی صبا تصریح کرد: کسی از لیست صبا خارج نمی‌شود و همه نفرات ما زحمت کشیده‌اند و به همه آن‌ها اعتقاد دارم و بازیکنان ما می‌توانند در مواقع خاص به ما کمک کنند.

سرمربی نفت تهران در نشست خبری حاضر نشد

در حالی که قرار بود از ساعت 14:30 روز پنجشنبه علیرضا منصوریان در نشست خبری در دفتر باشگاه صبای قم حاضر شود، در این نشست حاضر نشد.

سرمربی نفت تهران تلفنی بابت عدم حضور در نشست از خبرنگاران عذرخواهی کرده اما در مورد علت عدم حضور وی در این نشست توضیحی از سوی مسئولان باشگاه نفت تهران ارائه نشده است.

دیدار تیم های صبای قم و نفت تهران از چارچوب هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصر فردا در استادیوم یادگار امام(ره) قم برگزار می شود.

صبای قم هم اکنون با 28 امتیاز در رده چهارم و تیم نفت تهران نیز با 22 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور قرار دارند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار