دبیر هیئت دو‌و‌میدانی همدان گفت: تیم اعزامی آقایان در بخش تیمی در مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور عنوان قهرمانی را کسب کردند.
کد خبر: ۱۵۴۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳ 31 December 2015

دبیر هیئت دو‌و‌میدانی همدان گفت: تیم اعزامی آقایان در بخش تیمی در مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور عنوان قهرمانی را کسب کردند.

به گزارش فارس ، مسعود بنوان با اشاره به حضور دو‌و‌میدانی‌کاران استان در رقابت‌های مختلف در دو بخش آقایان و بانوان اظهار کرد: هیئت دو‌و‌میدانی استان چهار ورزشکار فعال در این رشته را به منظور حضور پر‌قدرت به مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور اعزام کرد.

وی به ترکیب تیم اعزامی استان اشاره کرد و گفت: حامد زهدی‌غلامی، ایمان طالبی‌رسا، سجاد خدایاری و محمد آسمار با هدایت و سرپرستی مهدی محمدی به مسابقات کشوری اعزام شدند.

دبیر هیئت دو‌و‌میدانی استان همدان بیان کرد: مسابقات با حضور 15 تیم و 49 ورزشکار در رده بزرگ‌سالان و 22 تیم و 80 ورزشکار در رده جوانان در گیلان غرب استان کرمانشاه پیگیری و برترین‌های دو رده مشخص شدند.

وی با بیان اینکه تیم جوانان استان در این رقابت‌ها موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، افزود: در این رده ایمان طالبی‌رسا پس از ورزشکارانی از تبریز و مراغه در جایگاه سوم قرار گرفت و در مجموع تیمی در این رده همدان بر سکوی نخست ایستاد.

بنوان خاطر‌نشان کرد: مسابقات در رده سنی جوانان در مسیر هشت کیلومتر برگزار شد و دوندگان در این مسافت با یکدیگر رقابت کردند.

وی با اشاره به نتایج سال گذشته این رقابت‌ها ادامه داد: سال گذشته در هیچ یک از رده‌های سنی در بخش تیمی عنوانی برای استان کسب نشد.

دبیر هیئت دو‌و‌میدانی استان همدان تصریح کرد: بانوان استان نیز در رقابت‌های کشوری و در بخش تیمی رده سنی جوانان عنوان دومی را کسب کردند و در بخش انفرادی نسترن اکبری و زینب احدی به ترتیب بر سکوی اول و دوم ایستادند.

وی با بیان اینکه استعداد‌های بسیاری در دو‌و‌میدانی استان داریم، یاد‌آور شد: هیئت دو‌و‌میدانی استان ورزشکاران مستعد و برجسته‌ای را به دو‌و‌میدانی کشور معرفی کرده و ملی‌پوشان قابل توجهی در مواد مختلف و در دو بخش آقایان و بانوان دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار