سرپرست جدید زندان مرکزی یزد طی آئینی با حضور مدیرکل زندان های استان معرفی و از زحمات مدیر سابق این ندامتگاه قدردانی شد.
کد خبر: ۱۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲ 19 March 2015
معرفی سرپرست جدید زندان یزد(عکس)
به گزارش تابناک یزد، مدیرکل زندان های استان یزد در نشست تکریم و معارفه مدیر زندان مرکزی یزد گفت: درعرصه اصلاح و تربیت اقدامات ارزشمندی در زندان های استان انجام شده که مرهون زحمات همکاران خدوم و زحمتکش می باشد که با تلاش شبانه روزی به این موفقیت ها دست یافتند.
موسی احمدی با اشاره به تاثیر فعالیت های فرهنگی و آموزشی در اصلاح و تربیت مددجویان گفت: برگزاری کلاس های آموزش قرآن،‌سوادآموزی،‌آموزش های تکمیلی و مهارت های شغلی ازجمله اقداماتی است که توانسته است زندانیان را متحول و در مسیر اصلاح و خودسازی قرار دهد.
وی افزود: زندانیان،‌شهروندان ما هستند که بر اثر غفلت دچار آسیب گردیده و زندانی شده اند و وظیفه ما کمک به آنها برای بازگشت به مسیر صحیح می باشد.
احمدی اظهار داشت: زندانیان و خانواده های آنها دارای کرامت انسانی و حقوق شهروندی هستند و برای کمک به آنها از همه ظرفیت های قانونی باید استفاده کرد.
وی خانواده زندانیان را مستحق کمک دانست و گفت: خانواده بی سرپرست از اقشار در معرض آسیب جامعه هستند و می بایست توجه بیشتری از جانب دستگاه های حمایتی به آنها شود.
مدیرکل زندان های استان یزد ضمن تقدیر از زحمات مدیرسابق زندان مرکزی،‌ به سرپرست جدید این ندامتگاه یادآور شد: با برنامه ریزی از امکانات موجود به نحو مطلوب استفاده نموده و ظرفیت نیروی انسانی در حد اعلا بهره ببرند و خرد جمعی را سرلوحه کار خود قرار دهند.
احمدی تاکید کرد: تلاش درجهت سلامت اداری،‌حراست و نگهداشت نیروهای شاغل از اقدامات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل زندان های استان یزد؛ وی همچنین کاهش جمعیت کیفری، ارتقاء کمی و کیفی آموزش ها، اجرای دقیق مقررات و قوانین و آئین نامه سازمان زندان ها را ازنکاتی بود که مورد تاکید قرار گرفت.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
مراسم معرفی سرپرست جدید زندان است اما در گزارش شما هیچ اسمی از ایشان برده نشده است!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار