مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری شیراز گفت: پاکسازی ویژه ورودی و خروجی‌های شیراز و جمع آوری پسماندهای ساختمانی سطح شهر برای استقبال از مهمانان نوروزی انجام شده است.
کد خبر: ۱۵۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۷ 18 March 2015

به گزارش تابناک فارس به نقل از تسنیم؛روح‌الله خوشبخت اظهار داشت: امسال میانگین روزانه تولید پسماند در شیراز 920 تن در روز بوده که از 15 اسفند تا 25 اسفند به علت خانه تکانی و فرا رسیدن سال نو روند افزایشی داشته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز افزود: در روز 25 اسفند میزان تولید روزانه پسماند در شیراز به یکهزار و 300 تن رسید که پیش‌بینی می‌شود تا آخر اسفندماه امسال به یک‌هزار و 500 تن نیز افزایش یابد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال میزان تولید روزانه پسماند در شیراز به وضعیت قبلی خود و تولید 920 تن می‌رسد، بیان داشت: پاکسازی ویژه ورودی و خروجی‌های سطح شهر، کمربندی‌ها، سطح رودخانه خشک و انتقال ضایعات موجود و حفظ و نگهداری روزانه تا پایان تعطیلات نوروز از برنامه‌های اولویت‌دار این سازمان در آستانه تعطیلات نوروز است.

خوشبخت افزود: در آستانه عید نوروز با توجه به افزایش حجم پسماند به ویژه در معابر اصلی شهر 10 دستگاه خودروی مجهز به بی‌سیم به ناوگان پسماند بصورت 24 ساعته در دو شیف کاری اضافه شده است.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری شیراز گفت: شستشوی المان‌های شهری شامل پیاده‌روهای سطح شهر، به ویژه اطراف اماکن سیاحتی، زیارتی، تفریحی و فرهنگی به‌صورت دو شیفت، روگذر و زیرگذرها، پل‌های هوایی، نرده‌های اطراف پل و نرده‌های ترافیکی، گاردیل‌ها، تابلوهای راهنمایی و رانندگی از فعالیت‌های برجسته این سازمان در آستانه تعطیلات نوروز بوده است.

وی خاطرنشان کرد: 2 هزار و 400 نفر از پاکبانان زحمتکش شهرداری به صورت 24 ساعته در ایام نوروز خدمات مختلف را به مسافران و شهروندان شیرازی ارائه می‌دهند.

مدیرعامل سازمان مدیریت مدیریت پسماند شهرداری شیراز از آماده باش و خدمت‌رسانی تمام نیروهای این سازمان در شب چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: در همین راستا تعداد 170 نفر پاکبان و راننده به همراه ناظران این سازمان و هشت نفر از کارشناسان ایمنی در 8 ایستگاه حضور داشتند و اقدام به نظافت شهر، خاموش کردن آتش و پاکسازی شهر از خاکسترهای حاصل از آتش پرداختند.

خوشبخت از همکاری ساکنان شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی در شب چهارشنبه آخر سال برای حفظ محیط زیست، رعایت نظافت شهر و همکاری با پاکبانان قدردانی و آن را نشانه فرهنگ بالای شهروندان دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار