امام جمعه پارس آباد کاندیداهای مجلس را از دامن زدن به مسئله طایفه گرایی برحذر داشت و ادامه داد: قوم گرایی و طایفه گرایی در اسلام جایگاهی ندارد و در انتخابات باعث می شود نتوانیم فرد اصلح و شایسته را انتخاب کنیم.
کد خبر: ۱۵۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳ 25 December 2015
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رشادی در خطبه های نمازجمعه پارس آباد، با اشاره به ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی گفت: داوطلبان می بایست اخلاق انتخاباتی را رعایت و به قانون که فصل الخطاب است تمکین کنند و از وعده وعیدهای بی مورد و ناممکن بپرهیزند .
وی با تاکید بر اجتناب کاندیداها از راه اندازی کارناوال ها و کاروان های تبلیغاتی ، اظهار کرد: چنین شیوه های غلط تبلیغاتی موجب اخلال در نظم و آسایش عمومی می شود.
وی با اعلام اینکه قانون اساسی شورای نگهبان را مرجع تشخیص صلاحیت کاندیداها می داند، گفت: نظر نهایی تأیید یا رد صلاحیت نامزدها طبق قوانین با شورای نگهبان است.
امام جمعه پارس اباد ضمن تبریک هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) خواستار حفظ اتحاد و یکپارچگی مسلمین شد.
وی اظهار داشت: اسلام دین اخلاق و ارزش است و باید با اعتقاد راسخ در شناساندن اسلام ناب محمدی تلاش کرد.
وی با بیان اینکه حضرت امام صادق (ع) احیاء کننده دین اسلام و مذهب تشیع بودند، اضافه کرد: زمانی که حکومت بنی عباس مسیر اسلام را منحرف کرد و اسلام را صرفاً در حکومت خلاصه کرد حضرت امام صادق (ع) دین اسلام و مذهب تشیع را احیاء کردند.
پارس آبادمغان در شمال استان اردبیل واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار