مدیر عامل تراکتورسازی ارومیه گفت: تراکتورهای تولیدی این کارخانه به 30 کشور دنیا صادر می شود.
کد خبر: ۱۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴ 18 March 2015

مرتضی مشکینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آفریقای جنوبی، عراق، افغانستان، سودان، ونزوئلا و تاجیکستان از جمله کشورهای هدف صادرات این کارخانه به شمار می روند.

وی با اشاره به فعالیت سه کارخانه تراکتورسازی در شمالغرب کشور، اضافه کرد: تولید تراکتورهایی با توان 30 تا 70 اسب بخار به تراکتورسازی ارومیه واگذار شده و در حال حاضر حدود هشت نوع محصول در این کارخانه به تولید می رسد.

وی اظهار کرد: پیش از وضع تحریم ها، قطعات تراکتور در داخل تولید و موتور آن از آلمان و ایتالیا وارد می شد ولی در زمان اجرای تحریم ها علیه ایران با کار جهادی در سال گذشته توانستیم موتور را نیز به صورت بومی تولید کنیم.

مدیرعامل شرکت تراکتورسازی ارومیه ادامه داد: در سال جاری، یک هزار و 383 دستگاه تراکتور در این کارخانه تولید شده که 913 دستگاه باغی و 470 دستگاه زراعی باغی هستند.

مشکینی گفت: این آمار 20 درصد بیشتر از تولید تراکتور در سال گذشته بوده است.

وی افزود: هدف گذاری تولیدی تراکتورسازی ارومیه برای سال آینده دو هزار و 430 دستگاه است و امیدواریم با تحقق آن، شاهد رشد 86 درصدی تولید در سال آینده باشیم.

وی اظهار کرد: از مهمترین مزیت های تراکتورهای تولیدی در ارومیه، مصرف انرژی پایین آنهاست که در صادرات این محصول نیز نقش مهمی دارد.

تراکتور از جمله ابزار باغبانی به شمار می رود که انواع سبک آن مشتری های بیشتری نسبت به دیگر انواع دارد.

تراکتورسازی ارومیه از جمله کارخانه های تولید تراکتورهای سبک به شمار می رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار