مدیر اجتماعی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد از انتخاب کارگران، گروههای کار و واحدهای کار نمونه استان در بیست و هفتمین جشنواره امتنان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۹۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ 22 December 2015

به گزارش تابناک یزد،سیدحسین سالاری گفت: برای انجام فرایند کار این جشنواره، پس از اطلاع رسانی به واحدهای تولیدی استان، مجموعا 214 نفر با عناوین کارگر، گروه کار و واحد کار ثبت نام مقدماتی کردند که پس از آن، دستورالعمل و فرم های مربوطه به آنها ارسال شد که تعداد 172 نفر از آنها نسبت به تکمیل پرشسنامه ها اقدام و مدارک خود را به این اداره کل تحویل داده اند.

وی افزود: 31 پرونده مربوط به واحدهای کار ، 20 پرونده مربوط به گروههای کار و 121 پرونده مربوط به کارگران نمونه است که از 31 پرونده مربوط به واحد نمونه، 10 مورد مربوط به بخش کشاورزی، 3 مورد مربوط به بخش خدمات و 18مورد مربوط به بخش صنعت بوده است.
مدیر اجتماعی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: پرونده های مربوط به هر سه بخش اقتصادی در کمیته ارزیابی که با حضور داوران فنی ادارات صنعت، معدن تجارت، فنی و حرفه ای و جهاد کشاورزی استان و همچنین مدیر اجتماعی و بازرس کار این اداره کل برگزار شد مورد بررسی قرار گرفتند.
سلاری خاطرنشان کرد: گروههای کار نمونه استان، در بخش خدمات 3 گروه کار و در بخش صنعت 17 گروه کار ثبت نام کرده اند که پرونده های مربوط به هر دو بخش اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: در خصوص کارگران نمونه نیز، از 121 نفر کارگر متقاضی، یک نفر مربوط به بخش کشاورزی، 6 نفر مربوط به بخش خدمات و 114نفر مربوط به بخش صنعت بوده اند.
سالاری یادآور شد: برای ایجاد یک حس رقابت سالم در استان و در بین شهرستان ها، جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه در استان برگزار خواهد شد که در این جشنواره از افرادی که بالاترین امتیاز را طبق دستورالعمل کسب کرده اند، تجلیل خواهد شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار