کد خبر: ۱۴۹۱۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰ 21 December 2015

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز گفت: تعطیلی پنجشنبه‌ها یکی از نیازهای استان البرز است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌حسین محمدی ظهر امروز در نشست شورای ترافیک استان البرز اظهار داشت: بر اساس آمار شاخص‌های موجود با توجه به تعطیلی مدارس و تأخیر دو ساعته فعالیت ادارات در استان البرز توانستیم میزان آلودگی هوا در این استان را کاهش دهیم.

وی تأکید کرد: در این راستا کم شدن ترددها در سطح شهر می‌تواند سهم اساسی در رفع و کاهش آلودگی‌ها داشته باشد که در این راستا تعطیلی پنجشنبه‌ها یکی از نیازهای این استان است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز خاطرنشان کرد: در شهرستان نظرآباد صبح امروز شاخص کیفیت هوا 109 بود درحالی که قبل ازظهر عدد 138 به ثبت رسید.

در ادامه این نشست همچنین مدیرکل بحران استانداری البرز نیز طی سخنانی با تأکید بر در نظر داشتن سلامتی مردم گفت: مسئولان برای رفع معضلات آلودگی هوا در این استان باید چاره‌ای اساسی را بیندیشند.

مهدی مهرور افزود: تعطیلی دو روزه مدارس در عدم تردد جمعیت 420 هزار نفری دانش‌آموزان در این استان سبب شد تا با کاهش آلودگی هوا در این استان برسیم.

مدیرکل هواشناسی استان البرز نیز در این نشست گفت: آلودگی هوا را تا فردا ادامه دارد.

به گفته منصور رحمانیان در پایان روز چهارشنبه شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده در ارتفاعات خواهیم بود اما برای روز جمعه هچنان وارونگی هوا وجود خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار