روحانی زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لنده درخصوص ترویج افکارشیطانی توسط برخی از اساتید در دانشگاه ها انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۴۷۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴ 20 December 2015
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، حجت الاسلام عیسی فاطمی تبار روحانی زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لنده در همایش کانون دانشجویان، نخبگان و فارغ التحصیلان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان به نقش و جایگاه علم اشاره کرد و گفت: علم همراه با عمل و اخلاق می تواند عاملی برای خودسازی و علم اندوزی شود.

وی افزود: مهمترین وظیفه دانشجو خودسازی، قدرشناس از لحظات جوانی، جدی گرفتن علم و تحقیق، ایستادگی در مقابل جریانات سیاسی، امربه معروف و نهی از منکر و انتظار فرج است.

روحانی زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لنده تصریح کرد: خودسازی با تربیت دینی و آموزه های دینی باعث پویایی انسان خواهدشد.

وی تاکرد: قوه جوانی یکی از مهمترین فرآیند برای کسب علم و دانش در دوران جوانی است که انسان می تواند با بهره گیری کافی از این دوران نهایت استفاده را ببرد.

فاطمی تبار اظهارکرد: خداوند از زمان خلقت حضرت آدم(ع) تا کنون به همه انسان ها استعداد داده ولی نحوه استفاده از این استعدادها است که مهم است.

روحانی زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لنده گفت:یکی از مهمترین رسالت های دانشجویان، مقابله به جریانات سیاسی منحرف در فضای دانشگاه ها است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری خطاب به دانشجویان می فرمایند:"یک دانشجو باید درست فکر کند، درست تحلیل کند و تحلیل درست را به مردم بیاموزد".

فاطمی تبار یادآورشد: یک دانشجو باید در زمینه امر به معروف و نهی از منکر و ترویج آن در دانشگاه فعال باشد تا خدای ناکرده منکرها بر فضای دانشگاه حاکم نشود.

این مقام مسوول اظهارکرد: متاسفانه فضای دانشگاه ها به سمت و سوی در حرکت است که برخی از اساتید دانشگاه ها به دنبال ترویج افکار شیطانی خود به دانشجویان اند که این وضعیت نگران کننده است.

روحانی زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لنده در ادامه گفت: طایفه گرایی یکی دیگر از مهمترین چالش های فرا روی انتخابات است که باید دانشجویان بابیداری و بصیرت با آن مقابله کنند.

به کانال تلگرام تابناک کهگیلویه وبویراحمد بپیوندید


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد میرزایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
واقعا فاطمی تبار
سخن های تمام عیارگفت ک هرگز
کسی به زبون نیاورد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار