معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه گفت: طرح نظارت و بازرسی شب یلدا در این استان به مدت پنج روز آغاز شد.
کد خبر: ۱۴۷۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴ 19 December 2015
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه گفت: طرح نظارت و بازرسی شب یلدا در این استان به مدت پنج روز آغاز شد.

عباس سجادی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: طرح بازرسی و نظارت بر صنف‌های عرضه‌کننده آجیل و خشکبار، میوه‌فروشان، میدان بار، نان برنجی پزان و قنادان در استان کرمانشاه از پنجشنبه هفته گذشته آغاز شده و تا شب یلدا ادامه دارد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت گشتهای بازرسی و نظارت گفت: این سازمان هر ساله با فرارسیدن مناسبتهایی که افزایش تقاضا را به دنبال دارد طرح نظارتی خود را برای جلوگیری از بروز تخلف از جمله گران‌فروشی در سطح استان آغاز می‌کند.

سجادی‌راد افزود: برای تحقق هدف طرح نظارتی نمایندگانی از دیگر دستگاههای اجرایی از جمله تعزیرات حکومتی و مرکز بهداشت با بخش بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه همکاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه قبل از اجرای طرح نظارت و بازرسی اتحادیه اصناف مربوطه توجیه شده‌اند، عنوان کرد: تشریح اهداف طرح و تأکید بر اینکه نیروهای نظارتی از محل تأمین تا مصرف اقلام پر مصرف را بازرسی می‌کنند از اقداماتی توجیهی بوده است.

سجادی‌راد از فعالیت نیروهای گشت و بازرسی در روزهای تعطیل خبر داد و اظهار کرد: بخش نظارت در قالب گشتهای مشترک و گروههای بازرسی روزانه از بروز تخلفاتی از جمله عدم نصب قیمت جلوگیری می‌شود و مردم نیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف گزارش خود را با سامانه تلفنی 124 در میان بگذارند.

وی با بیان اینکه طرح نظارت و بازرسی در سطح استان کرمانشاه تا پنج روز ادامه دارد خاطر نشان کرد: علاوه بر نیروهای سازمان صنعت و معدن این استان نیروهای دیگر دستگاههای مربوطه در قالب تیمهای گشت و بازرسی فعالیت خود را تا شب یلدا آغاز کرده‌اند.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به واردات کالاها از جمله کالای قاچاق افزود: دستگاههای متولی برای حمایت از تولیدات داخل و جلوگیری از افزایش بیکاری نسبت به وارد نشدن کالاهای قاچاق به کشور که به دلیل قیمت پایین از تقاضای بالایی برخوردار هستند تلاش بیشتری داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار