در حالی که انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم مدیران استانی باید فکری به حال برخی تجمعات نیروهای شرکتی خود کنند.
کد خبر: ۱۴۶۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۹ 17 December 2015
فرماندار دنا گفت: در حالی که انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم مدیران استانی باید فکری به حال برخی تجمعات نیروهای شرکتی خود کنند.

به گزارش سفیر دنا علی تاج‌امیری عصر امروز در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد به نمایندگی از سایر فرمانداران استان در موضوع انتخابات پرداخت و اظهار کرد: با کمبود امکانات برای برگزاری انتخابات در شهرستان‌های استان روبرو هستیم.

فرماندار شهرستان دنا بیان کرد: به همین دلیل مدیران کل استانی باید مدیران شهرستانی خود را در راه اجرای انتخابات یاری کنند.

این مسئول گفت: اداراتی در شهرستان‌های مختلف استان داریم که شاید تنها یک خودرو و یا یک نیرو داشته باشند که اگر بخواهیم از امکانات آن‌‌ها برای انتخابات استفاده کنیم کارشان تعطیل می‌شود.

فرماندار دنا با بیان اینکه مسئولان در این دولت ممکن است تجربه‌ای برای برگزاری انتخابات نداشته باشند، افزود: مسئولان باید قوانین انتخابات را بخوانند.

وی به موضوع ماده 11 قانون انتخابات اشاره کرد و گفت: طبق این ماده باید دستگاه‌ها امکانات و خودرو در اختیار مسئولان برگزاری انتخابات قرار دهند که زمان آن سه ماه پیش از انتخابات است.

این مسئول اجرایی به یکی دیگر از مشکلاتی که با نزدیکی به انتخابات وجود دارد اشاره کرد و با بیان این که برخی تجمعات جلوی فرمانداری‌ها کار را برای برگزار کنندگان انتخابات سخت می‌کند، افزود: این تجمعات بیشتر به دلیل مشکلات پرداخت‌ها و مطالبات نیروهای شرکتی است که مسئولان دستگاه‌ها باید خودشان پاسخگو باشند.

فرماندار دنا گفت: مدیران بر حسب توانی که دارند باید این مطالبات را بپردازند تا با نزدیکی به انتخابات مشکلات تجمعات را نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه به بهانه انتخابات نباید پروژه‌های عمرانی راکد بمانند، تصریح کرد: هر چقدر به انتخابات نزدیک می‌شویم میزان مراجعه مردم به ادارات بیشتر می‌شود که لازم است مدیران در ادارات خود برای پی‌گیری کار مردم بیشتر حضور داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار