نماینده سابق اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: بازگشت دوباره بازنشستگان به عرصه کار و فعالیت مغایر با سیاست کارآفرینی است.
کد خبر: ۱۴۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰ 14 December 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی صبح امروز در نشست تبیین دیدگاه‌های ارزشی برای حضور در انتخابات در جلسه یکی از احزاب و گروه‌های سیاسی اردبیل اظهار کرد: انتخابات را یک بستر و زمینه بروز و ظهور توانمندی‌های اجتماعی و مشارکت دادن بالای مردم می‌دانم و در این بین باید از ظرفیت تمام آحاد و اقشار مردم برای پرشور شدن انتخابات استفاده کرد.

وی نقش مولفان و فرهنگیان را یک نقش سازنده همراه با خیر و برکت و دعای خیر همه جنبندگان و آفریده‌های الهی توصیف کرد و گفت: اگر بتوانیم منزلت گروه‌های مختلف جامعه به ویژه فرهنگیان را ارتقا دهیم قطعا زمینه‌های احقاق حقوق و تامین زیرساخت‌های امنیتی و توسعه‌ای را بیش از گذشته فراهم خواهیم کرد.

عضو سابق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دستگاه مقننه و مجریه باید تلاششان بر معیار اجرای عدالت در ارتقای معیشت و دریافتی معلمان فراتر از سایر گروه‌ها و قشرها باشد چرا که خدمات آموزشی که معلمان و فرهنگیان در نظام آموزش و پرشور ایجاد می‌کند قطعا در ایجاد توانمندی‌های بیشتر راهگشا خواهد بود.

موسوی بیان کرد: جایگاه آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها یک جایگاه بی‌نظیر تحولی است و به نظر بنده نظام آموزش و پرورش اصل و فنداسیون حقیقی کارها است که می‌تواند بستر ایجاد تحول در جامعه را در حوزه‌های مختلف فراهم آورد.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر نه تنها از تعداد بیکاران کاسته نشده بلکه بسیاری از مشکلات همچنان با شدت و دامنه بیشتر وجود دارد، ادامه داد: بنده مخالف سرسخت بازگشت بازنشستگان به کار و انجام مسئولیتم هستم چرا که این کار فرصت‌سوزی برای بخش کارآفرینی و اشتغال جدید می‌دانم.

رکود در پیشرفت راه‌آهن در چهار سال اخیر اسباب شرمندگی است

نماینده سابق اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مقابل درخواست‌های خانواده‌ها و عموم مردم در ایجاد فرصت‌های اشتغال واقعا شرمنده هستیم، افزود: این دردناک است که در استان همجوار ما تبریز 5 هزار و 300 کارخانه فعال تولیدی وجود دارد اما در شهر اردبیل بیش از 250 کارخانه کوچک و متوسط وجود دارد اما 200 واحد تعطیل است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار