پیگیری قضائی افراد مزاحم
معاون عملیات فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به برقراری 4 هزار و 597 تماس مزاحمی با سامانه 110 گفت: پلیس برابر مقررات با افراد مزاحم برخورد خواهد کرد.
کد خبر: ۱۴۴۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲ 13 December 2015
سرهنگ علی یلی روز یکشنبه افزود: امنیت و سلامت نعمت های بزرگ و پنهان خداوند مهربان است و پلیس مفتخر به پاسدارای از این نعمت های الهی است.
وی با بیان اینکه شماره تلفن 110 پل ارتباطی مردم با پلیس است، بیان داشت: نیروی انتظامی تنها سازمانی است که بعنوان یکی از خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بیشترین تعامل و همکاری را با مردم دارد.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی در ادامه با بیان اینکه ماموریت های پلیس 110 به دو بخش کلی فوریتی و غیر فوریتی تقسیم می شود، یادآور شد: شهروندان فقط در موارد فوریتی با مرکز فوریتهای پلیسی 110 تماس بگیرند.
سرهنگ'یلی' با اشاره به برقراری 117 هزار و 718 تماس با پلیس 110 در هشت ماهه سال جاری، خاطرنشان کرد: از کل تماس های برقرار شده تعداد 4 هزار و 597 مورد مزاحم تلفنی ثبت شده که تقریبا 4 درصد تماس های حاصله را به خود اختصاص داده است.
این مقام انتظامی با بیان اینکه شهروندان از ایجاد مزاحمت برای مراکز فوریتی پلیس 110 جدا خودداری کنند، هشدار داد: پلیس با بهره گیری از شماره تماس و محل تماس، افراد مزاحم را شناسائی و از طریق مرجع قضائی پی گیری و برابر مقررات با آنها برخورد خواهد کرد.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک سریعا موضوع را با شماره تلفن 110 و یا سامانه پیامکی 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.
استان 900 هزار نفری خراسان شمالی در شمالشرق کشور واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار