فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش ماموران انتظامی استان و تشدید اجرای طرح های ارتقا امنیت اجتماعی در یک هفته اخیر دو هزار و و 278 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شد.
کد خبر: ۱۴۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ 13 December 2015
 به گزارش تابناک هرمزگان، سردار عزیزالله ملکی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:از مجموع مواد مخدر کشف شده یک تن و 803 کیلو تریاک، 471 کیلوگرم حشیش ، یک کیلوگرم هروئین و بیش از دو کیلوگرم سایر مواد است.

وی ادامه داد مواد مخدر یاد شده در 31 عملیات کشف شده و 11خودروی سبک و سنگین مورد استفاده قاچاقچیان توقیف شده و 24قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

به گفته فرمانده انتظامی هرمزگان با مواد مخدری که به تازگی کشف شده ،مجموع مواد مخدر کشف شده در هرمزگان از ابتدای سالجاری تاکنون به حدود 54تن رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس استان همچنین از کشف 17هزار و 500کیلوگرم استیل کلراید که پیش ساز مواد مخدر صنعتی است خبر داد و اضافه کرد:یک شبکه به سرکرگی فردی که متخصص شیمی بود این مواد را به اسم اسید استیک وارد کردند که رئیس و اعضای این باند توسط پلیس استان دستگیر شدند.

سردار ملکی همچنین کشف یک محموله پارچه قاچاق به ارزش 200میلیارد ریال در هفته گذشته را از دیگر کارهای مهم پلیس در روزهای اخیر اعلام کرد و یادآور شد:این مقدار پارچه قاچاق با اسناد گمرگی جعلی از گمرک خارج شد که توسط پلیس کشف و ضبط شد و تاکنون 10نفر درین باره مورد بازجویی قرار گرفته اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار