کد خبر: ۱۴۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱ 10 December 2015

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در ۸ ماه گذشته به جهت اقدامات انتظامی صورت گرفته در ارتباط با مباحث پیشگیری، شاهد کاهش ۴ درصدی مجموعه سرقت‌ها در شهرستان کرج بوده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ سیدحسین سیدحقیقی عصر امروز در دومین حضور خود در دفتر نمایندگی خبرگزاری تسنیم در استان البرز، اظهار داشت: خبرگزاری تسنیم یکی از خبرگزاری‌های برجسته و خوشنام کشور از جمله استان البرز به شمار می‌آید.

وی با اشاره به اینکه از صحت اخبار انتشار یافته در خبرگزاری تسنیم اطمینان کامل دارم، افزود: همواره اخبار این خبرگزاری را رصد می‌کنم چرا که یکی از رسانه‌های ارزشی و معتبر نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با تاکید بر اینکه توجه خاصی به حوزه رسانه‌ها از جمله خبرگزاری تسنیم داریم، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها از جمله ارکان موثر در افزایش آگاهی بین اقشار مختلف جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه ظهر امروز عوامل نیروی انتظامی شهرستان کرج به یک خودرو پژو پارس در محور کرج- چالوس مظنون شدند، تصریح کرد: بعد از اخذ استعلام، عوامل نیروی انتظامی متوجه شدند این خودور مسروقه است و اعلام ایست دادند.

سرهنگ سیدحقیقی با بیان اینکه دو سرنشین این خودرو نسبت به فرمان ایست بی‌توجهی و در حین فرار به چند دستگاه خودروی دیگر آسیب رساندند، بیان کرد: ماموران که حرکت این خودرو را برای مردم خطرآفرین دیدند با شلیک گلوله و زخمی کردن سرنشینان این خودروی مسروقه موفق به توقف خودرو شدند.

وی افزود: در 8 ماه گذشته به جهت اقدامات انتظامی صورت گرفته در ارتباط با مباحث پیشگیری، شاهد کاهش 4 درصدی کجموعه سرقت‌ها در شهرستان کرج بوده‌ایم.

در این دیدار که محمود احمدی کارشناس روابط عمومی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان البرز نیز حضور داشت، سرهنگ سیدحقیقی به بیان عملکرد و اقدامات نیروی انتظامی در شهرستان کرج پرداخت که مشروح این گفت‌وگو متعاقبا منتشر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار