پیکر مطهر یکی از شهدای دفاع مقدس با حضور گسترده دانشجویان در دانشگاه‌های شهر شیراز تشییع شد.
کد خبر: ۱۴۲۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷ 09 December 2015
تابناک فارس به نقل از فارس: پیکر مطهر شهید حاج‌آقا دهقان صبح امروز بر دستان پرمهر و شور دانشجویان دانشگاه‌های شهر شیراز تشییع شد.

پیکر مطهر این شهید هشت سال دفاع مقدس در دانشگاه‌های آزاد شیراز، سما واحد گلدشت و گلستان، پیام نور، صنعتی، آپادانا، زند، شهید رجایی، فنی و مهندسی شهید باهنر، فرهنگیان پردیس‌های سلمان فارسی و شهید باهنر، دانشگاه شیراز و همچنین ستاد ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس تشییع شد.

مدیر فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در حاشیه این مراسم معنوی اظهار داشت: پیکر مطهر شهید حاج‌آقا دهقان به مدت دو روز در 13 دانشگاه و مرکز آموزش عالی شهر شیراز تشییع شد و این مراکز میزبان این شهد بزرگوار بودند که حضور این شهید حال و هوای معنوی ویژه‌ای را به دانشگاه‌های شهر شیراز بخشیده بود.

میثم فضل‌الله‌پور افزود: با حضور شهدا در دانشگاه‌ها و همچنین برگزاری مراسم، همایش‌ها و یادمان‌های مختلف می‌توان به زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهیدان همت گماشت و فضای معنوی خاصی را برای فعالیت‌های فرهنگی و ارزشی با محوریت ایثار و شهادت فراهم کرد.

مدیر فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: یکی از برکات دفاع مقدس شکوفایی و رشد استعدادهای معنوی و اخلاقی جامعه به‌ویژه نسل جوان آن دوران بود که دستاورد این تلاش بزرگ، نمایان شدن جلوه‌هایی از فرهنگ ایثار و شهادت است و می‌تواند ضامن عزت، اقتدار، معنویت و اخلاق جامعه باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار