دومین کاروان راهیان نور دانش آموزان پسر مدارس متوسطه دزفول روز سه شنبه به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان اعزام شد.
کد خبر: ۱۴۱۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲ 08 December 2015
اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی شهرستان دزفول به سرزمین های نور از 18 مهر ماه آغاز شده است.

مدیر آموزش و پرورش دزفول در آیین بدرقه این دانش آموزان در محل گلزار شهید آباد این شهر در سخنانی برگزاری اردوهای راهیان نور برای دانش آموزان را فرصتی برای تبیین دستاوردهای دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت:دانش آموزان در این سفر دو روزه از مناطق عملیاتی فتح المبین در شوش و نیز یادمان شهدای هویزه دیدن می کنند.

غلامرضا نصراله پور افزود:این کاروان که شامل 760 نفر دانش آموز پسر مدارس متوسطه دزفول می باشد به وسیله 18 دستگاه اتوبوس عازم منطقه عملیاتی فتح المبین در غرب کرخه شدند.

وی اظهار کرد:این دانش آموزان ضمن شرکت در برنامه های اردویی ، تمرین شبانه و نیز حضور در یادمان شهدای هویزه با تاریخچه پر افتخار هشت سال دفاع مقدس آشنا می شوند.

نصراله پور گفت:امسال بیش ازپنجهزار و 300 دانش آموز دختر و پسر از مدارس دزفول به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان اعزام می شوند.

پارسال نیز افزون بر پنجهزار دانش آموز مدارس متوسطه دزفول از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس دیدن کردند.

مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس استان خوزستان در تمام ایام سال میزبان کاروان های راهیان نور از سراسر کشور می باشند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار