فرماندهان قرارگاه ظفر نيروي انتظامي کشور و انتظامي استان ايلام با صدور بيانيه اي مشترک از حضور آگاهانه مردم بصير و هميشه در صحنه ايلام و شهر مرزي مهران که با حضور خود حماسه اي ديگر را در کنگره عظيم اربعين آفريدند قدرداني کردند.
کد خبر: ۱۴۱۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵ 08 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، فرماندهان قرارگاه ظفر نيروي انتظامي کشور و انتظامي استان ايلام با صدور بيانيه اي مشترک از حضور آگاهانه مردم بصير و هميشه در صحنه ايلام و شهر مرزي مهران که با حضور خود حماسه اي ديگر را در کنگره عظيم اربعين آفريدند قدرداني کردند.
 
خبرنگار اعزامي پليس به مهران گزارش داد؛ در بخشي از بيانيه سردار "حسن کرمي" و سردار"علي دولتي" آمده است:

خداوند منان را شاکر و سپاسگزاريم که توفيق خدمت به زائران عتبات عاليات اربعين حسيني سال 1394 در رزمگاه شهيدان والامقام دوران دفاع مقدس در شهرستان مرزي مهران را به ما ارزاني داشت و برگ زريني بر افتخارات ملت غيور ايران اسلامي در تاريخ بشريت به ثبت رساند، بي شک خلق اين حماسه عظيم و ماندگار مرهون همت و تلاش خالصانه همه مسئولان محترم و مردم شريف و ولايت مدار استان ايلام بوده است.

لذا از عموم مسئولان و مردم بزرگوار استان به جهت خلق اين حماسه عظيم که در بخش هاي مختلف از جمله انجام خدمات رفاهي و امدادي و تعامل و مشارکت مستمر نيروي انتظامي ، موجب برقراري نظم و امنيت مثال زدني و به تبع آن رضايتمندي زائران و مسئولان کشوري شده و مشقات و سختي هاي ناشي از انجام اين مأموريت بزرگ را با سعه صدر و همدلي و هم زباني متحمل شدند، مراتب امتنان و سپاسگزاري خود را ابراز مي داريم .

اميد است با تلاش و مساعدت بيش از پيش مسئولان کشوري و استاني ، در سال هاي آينده تمامي موانع موجود مرتفع و سهولت تردد زائران عتبات عاليات به نحو شايسته فراهم شود.

سرتيپ دوم پاسدار "حسن کرمي" فرمانده قرارگاه ظفر فرماندهي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران و سرتيپ دوم پاسدار علي دولتي فرمانده انتظامي استان ايلام /پ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار