کد خبر: ۱۴۰۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰ 07 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

معاون اجتماعی پلیس گیلان از سرقت یک طلافروشی در رشت خبر داد و گفت: سارق پس از سرقت با اسلحه کمری از طلا فروشی متواری شده و پلیس به دنبال دستگیری اوست.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا جعفری‌خیرخواه صبح امروز در نشست انتظامی استان با اشاره به چگونگی سرقت از طلافروشی این شهر اظهار کرد: روز گذشته یک طلافروشی در خیابان منظریه رشت مورد دستبرد قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سارق با اسلحه کلت کمری وارد مغازه طلافروشی شده‌بود، افزود: سارق با زور اسلحه مقداری طلا را از ویترین مغازه سرقت کرده و متواری شده‌است.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با تصریح بر اینکه پلیس به دنبال دستگیری سارق طلافروشی است، خاطرنشان کرد: تحقیقات فنی و تخصصی پلیس برای دستگیری سارق و تکمیل جزئیات سرقت ادامه دارد و به محض دستگیری سارق مراتب از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی تجهیز مغازه‌ها و واحدهای صنفی به انواع وسایل امنیتی و حفاظتی ضدسرقت را مورد تأکید قرار داد و یادآور شد: تجهیز واحدهای صنفی موجب می‌شود تا از سرقت و دستبرد سارقان در امان باشند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
از طلافروشی کناری من 2 سال پیش سرقت مسلحانه شد بعد وقتی رفته بودیم آگاهی و گفتیم ما که همه سیستمهای حفاظتی که اماکن گفته داشتیم پس دیگه باید چیکارکنیم؟ یکی اونجا یه سیستمی را معرفی کرد به اسم سیستم ضد سرقت مسلحانه مرد نگهبان و گفت در ارتباط با سرقت مسلحانه فقط این سیستم چاره کاره. من از در آگاهی که بیرون اومدم بلافاصله تو اینترنت سرچ کردم و پیداشون کردم. بعد از اندازه گیری، یکماه طول کشید برام نصب کردن. 3 هفته پیش دزدان مسلح با کلاش اومدن سراغم ولی جوری آچمز شدند که من هنوز از تعریف کردنشم برای دیگران لذت میبرم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار