رئیس جمهور در مراسم روز دانشجو:
تمام مسئولان کشور مستقیم و غیرمستقیم افتخار دارند که مورد انتخاب ملت بزرگ ایران هستند و از طریق آراء مردم در مسند قدرت تکیه زدند. این تهمت است که برخی می‌گویند مقامات در ایران برخی انتصابی و برخی انتخابی است.
کد خبر: ۱۴۰۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳ 07 December 2015
دقایقی پیش سخنرانی رئیس جمهور کشورمان به مناسبت روز دانشجو آغاز شد.

به گزارش «تابناک»، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان صبح امروز به منظور سخنرانی به مناسبت فرا رسیدن 16 آذر روز دانشجو، در دانشگاه صنعتی شریف تهران حاضر شد.

روحانی پیش ازاین نیز در دو سال گذشته به مناسبت روز دانشجو در دانشگاههای تهران و شهید بهشتی حاضر و سخنرانی داشته است.

در این مراسم، رئیس‌جمهور را محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور، حسین فریدون برادر و دستیار ویژه رئیس‌جمهور، علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، رضا فرجی‌دانا وزیر سابق علوم و حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد همراهی می‌کنند.

به‌گفته مسئولان برگزاری مراسم، قرار است 8 تشکل دانشجویی به‌نمایندگی از دانشجویان در این مراسم سخنرانی داشته باشند و پس از آن نیز رئیس‌جمهور سخنرانی کند.

مهمترین محورهای سخنان رئیس‌جمهور در این مراسم به شرح ذیل است:

* اگر قدرت در هر کشوری مورد انتقاد و اشکال قرار نگیرد به انحراف و استبداد کشیده می‌شود.

* تمام مسئولان کشور مستقیم و غیرمستقیم افتخار دارند که مورد انتخاب ملت بزرگ ایران هستند و از طریق آراء مردم در مسند قدرت تکیه زدند. این تهمت است که برخی می‌گویند مقامات در ایران برخی انتصابی و برخی انتخابی است.

*همه باید مورد سوال قرار بگیرند. هیچ‌کس نباید خود را مستثنی از سوال ملت بداند. همه باید به سوال مردم و پاسخ‌گویی به سوال مردم افتخار کنند که افتخار می‌کنند.

* مردم در انتخابات 92 به موضوع هسته‌ای هم رای دادند.

این خبر تکمیل می‌شود... 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار