شهردار درگهان گفت: در آتش‌سوزی مجدد بازار قدیم درگهان یک باب مغازه پوشاک به دلایل نامشخص دچار حریق شده است.
کد خبر: ۱۴۰۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱ 06 December 2015

به گزارش تابناک هرمزگان، یوسف دریانورد گفت‌وگو با فارس در قشم اظهارداشت: در ساعت چهار بعدازظهر امروز خبر آتش‌سوزی در بازار قدیم درگهان اعلام و مأموران ایستگاه آتش نشانی شهرداری درگهان به همراه تانکرهای آب به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه هیچ‌گونه تلفات جانی دربر نداشت، افزود: در این سانحه یک باب مغازه پوشاک به دلایل نامشخص دچار آتش‌سوزی شده است.

شهردار درگهان با بیان اینکه در محل آتش‌سوزی تعدادی پوشاک وجود داشت، خاطرنشان کرد: در حالی که آتش در حال گسترش بود آتش‌نشانان با کمک مردم موفق شدند آتش را خاموش کنند.

دریانورد با بیان اینکه در بر آورد اولیه حدود 30 میلیون تومان خسارت به این فروشگاه وارد شده تأکید کرد: نامه‌های متعددی به هیئت‌های امنای بازارها از جمله بازار قدیم درگهان نوشته شده و اعلام کردیم که هر بازار باید یک ماشین آتش‌نشانی کوچک خریداری کنند که متأسفانه تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

این مسئول با بیان اینکه شهرداری درگهان آمادگی دارد جهت حراست از جان و مال مردم با مجموعه‌های تجاری مستقر در درگهان و بازار قدیم همکاری خوبی داشته باشد، ادامه داد: نه تنها نیاز است که هر مجموعه تجاری یک خودرو آتش‌نشانی کوچک داشته باشند، بلکه ضروری است مدیران این مجموعه‌ها نسبت به نصب شیر آتش‌نشانی و سیستم اطفای حریق اقدام کنند.

شهردار درگهان با بیان اینکه بیش از هفت هزار واحد تجاری فعال در درگهان وجود دارد، گفت: برای جلوگیری از حوادث احتمالی دیگر ضروری است که هر چه سریعتر با برنامه‌ریزی مناسب، مسئولین شهرستان و از جمله سازمان منطقه آزاد قشم نسبت به احداث دو ایستگاه آتش‌نشانی اختصاصی با شهرداری درگهان همکاری بیشتری داشته باشند.

به گزارش فارس از قشم، در هشت روز گذشته نیز در شهر درگهان تعداد 17 باب مغازه پوشاک در پی آتش‌سوزی بازار قدیم درگهان قشم در آتش سوخت و شنیده‌ها حاکی از ان است که هر دو حادثه آتش‌سوزی مربوط به یک شخص بوده که در نوع خود قابل تأمل است.

ا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار