کد خبر: ۱۳۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱ 04 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: مسعود رضائیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه شرایط بد مالی باشگاه به تنهایی در کسب نتایج ضعیف دخالت ندارد افزود:ملوان در اوایل فصل نیز شرایطی این چنینی داشت و حتی توانست بازیهای سخت تر از این را نیز با پیروزی پشت سر بگذارد.

وی با تاکید براینکه برخی مشکلات تیم به موارد مالی مربوط نیست اظهار کرد:در کسب نتایج ضعیف، موارد فنی نیز دخالت دارد چرا که وقتی بازیکنان خط حمله تیم دچار آسیب دیدگی شده و از دور مسابقه خارج شدند، تا تعطیلات نیم فصل و زمان نقل و انتقالات، عملا نمی توانیم کاری صورت دهیم .

رضائیان ،جذب بازیکن جدید و رسیدن بازیکنان آسیب دیده به شرایط ایده آل در تعطیلات نیم فصل را یکی از راه های نجات تیم از شرایط فعلی عنوان و تصریح کرد:در بازی مقابل تراکتورسازی، آرش افشین و سیدجلال رافخایی را به دلیل آسیب دیدگی در ترکیب نداشتیم و علاوه بر آن، از بازیکنی مثل فرزاد حاتمی استفاده کردیم که نیمه آسیب دیده بود و با وجود اینکه با کمک پزشکان به بازی رسیده بود، باز در نیمه دوم دچار آسیب دیدگی شد .

مدیرعامل باشگاه ملوان با تاکید براینکه درصورت مساعد شدن شرایط مالی باشگاه می توان در نیم فصل ،جاهای خالی مورد نیاز فنی تیم را پرکرد افزود:می بایست مشکلات گل نزدن تیم دردرجه اول اهمیت قرار گیرد چرا که وقتی موقعیت گل ایجاد می شود و تیم هم بازی خوبی از خود به نمایش می گذاردو فرصتها را نیز از تیم حریف می گیرد، پس تمام کننده وجود ندارد و این خلاء باید در نیم فصل پر شود.
به گفته رضائیان اگرمطابق قولی که مسئولان داده اند شرایط مالی باشگاه درنیم فصل مساعد شده و بازیکنان به لحاظ روحی و مالی، تامین شده و دغدغه ای نداشته باشند آنوقت می توانند با روحیه ای مضاعف و خیالی آسوده به تمرینات خود و کسب نتیجه لازم دربازی فکر کرده و تمرکز لازم را داشته باشند.
مدیرعامل ملوان تصریح کرد:درصورت فراهم نشدن شرایط مالی مجبورخواهیم بود با همین شرایط فعلی و بازیکنان موجود و همچنین استفاده از بازیکنان خوبی که حتی در لیگ های پایین تر بازی می کنند و یا درنیم فصل بعنوان بازیکن سرباز به تیم اضافه خواهند شد ملوان را تقویت کنیم.
رضائیان با اذعان به این که درهمه جای دنیا اگرتیمی نتیجه نگیرد مورد انتقاد تماشاگر واقع می شود گفت:باید با این واقعیت کنار بیاییم که تماشاگر برد می خواهد و درصورت باخت ناراضی و ناراحت بوده و می بایست آن را ابراز کندوحتی اگر این دیدگاه تماشاگران از سوی ما منصفانه نباشد اما واکنشی کاملا طبیعی است.
وی با تاکید براینکه دراعتراض تماشاگران جناح خاصی دخالت نداشته و اعتراض ها صرفا بخاطر ناراضی بودن از نحوه عملکرد تیم است اظهار کرد: از هواداران انتظار داریم درشرایط بد ملوان درکنار این تیم و بازیکنانش باشند چرا که در زمان برد، نیازی به تشویق وجود ندارد اما درشرایط بد کنونی و با وجود اینهمه مشکل در باشگاه بزرگی چون ملوان که حتی بازیکنانش را بی انگیزه کرده، تنها انگیزه آنان که همان تماشاگران هستند کم لطفی نکرده و حامی تیم محبوبشان باشند.
تیم فوتبال ملوان بندر انزلی از باسابقه ترین و پر افتخارترین تیمهای کشور بشمار می آید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار