درجلسۀ سوم هیأت نمایندگان اتاق اردبیل در دور ششم مطرح شد؛
حسین پیرموذن در خصوص سفر هیأت تجاری اتاق اردبیل که با حضور استاندار و مدیران کل اقتصادی و مدیران بنگاه های تولیدی بخش خصوصی به کشورهای آذربایجان و روسیه گفت:اتحادیه ها، تشکل ها و تجاری که با بازار آذربایجان و روسیه ارتباطات تجاری مناسب و مستمری دارند از اولویت حضور در این هیأت را برخوردار خواهند بود.
کد خبر: ۱۳۸۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۸ 03 December 2015

به گزارش تابناک اردبیل در جلسه سوم هیئت نمایندگان اتاق اردبیل حسین پیرموذن رئیس اتاق اردبیل و عضو هیئت رئیسه اتاق ایران از پیگیری تخصیص بودجۀ احداث ساختمان دوم اتاق اردبیل خبر داد و اضافه کرد: بهروز پورسلیمان، حسین وثوقی ایرانی و عیسی شاهی زارع مراتب پیگیری اعم از پیش بینی بودجه و اجرای احداث ساختمان، بررسی و انتخاب نقشه از بین چندین نقشۀ ساختمانی و ارسال آن به کمیسیون عمرانی اتاق ایران جهت تائید را انجام دهند.

سفر هیأت تجاری اتاق اردبیل به کشورهای آذربایجان و روسیه

وی همچنین در خصوص سفر هیأت تجاری اتاق اردبیل که با حضور استاندار و مدیران کل اقتصادی و مدیران بنگاه های تولیدی بخش خصوصی به کشورهای آذربایجان و روسیه گفت:اتحادیه ها، تشکل ها و تجاری که با بازار آذربایجان و روسیه ارتباطات تجاری مناسب و مستمری دارند از اولویت حضور در این هیأت را برخوردار خواهند بود.

عضوهیئت رئیسه اتاق در پایان خاطرنشان کرد:در خصوص صدور گواهی مبدأ در اتاق اردبیل حمید شمعیار، بهروز پورسلیمان، فرهاد صفری و عباد قضائی به عنوان کمیتۀ بررسی صدور گواهی مبدأ انتخاب شدند.

قرار شد این کمیته مسائل مربوط به صدور گواهی مبدأ را بررسی نموده و گزارشات لازم را به هیأت رئیسه و هیأت نمایندگان اتاق ارائه بدهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار