یک مقام مسئول عنوان کرد:
از سال 92 تابحال بیش از سی میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در استان یزد جذب شده است.
کد خبر: ۱۳۸۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰ 01 December 2015

به گزارش تابناک یزد،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استان یزدطی نشستی گفت: درسالهای گذشته نوزده مجوز سرمایه گذاری خارجی با اعتباربیش از هفتصدوسی و هشت میلیون دلار در استان یزد تصویب شده است که از آغاز دولت یازدهم تاکنون سی میلیون دلار آن جذب شده است.

عزالدینی با اشاره به اینکه استان یزد رتبه اول کشور در تولید کاشی و سرامیک دارد افزود: بیش از چهل و پنج درصد کاشی و سرامیک کشور در استان یزد تولید می شود.
وی گفت: استان یزد در بخش های فولاد ، ذخایر معدنی ، محصولات گلخانه ای و پسته رتبه دوم در کشور را دارد که این میزان رو به رشد است .
وی توسعه و حمایت از صنایع کم آب خواه و دانش بنیان در همه بخش ها، توسعه هدفمند صنعت در قالب خوشه های صنعتی، حمایت از تولید انرژی خورشیدی و صنایع تولید کننده تجهیزات پزشکی و استقرار صنایع آی تی با کارکرد ملی و فراملی را از جمله برنامه ها و سیاست های استان یزد برای توسعه سرمایه گذاری اعلام کرد.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی استان نیز از آمادگی یزد برای حضور و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی خبر داد و افزود: استان یزد به علت قرار گرفتن در مرکز کشور، نزدیکی به فرودگاه بین المللی و راه آهن سراسری از موقعیت ممتازی برخوردار است.
عظیمی گفت:‌ منطقه ویژه اقتصادی استان یزد با مساحت پانصدوهفتاد هکتار علاوه بر دارا بودن مزایای قانونی سرمایه گذاری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، امکانات زیربنایی بسیار مناسبی از قبیل آب، گاز، برق، مخابرات واینترنت را برای تولید کنندگان و سرمایه گذران فراهم کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار