فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: باید در سال جدید به‌گونه‌ای در صحنه سیاسی و حوزه‌های اقتصاد مقاومتی و فرهنگی حضور داشته باشیم که دشمن را دچار یاس و ناامیدی کند.
کد خبر: ۱۳۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷ 14 March 2015

سردار غلامحسین غیب‌پرور بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از فرماندهان حوزه‌های گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر سپاه ناحیه ثارالله شیراز در سخنانی اظهار داشت: پایان سال جاری یادآور ایستادگی و ایثار جمعی از یاران امام راحل در عملیات بدر، خیبر و والفجر 10 است که با رشادت‌های خود برگ زرینی بر افتخارات جمهوری اسلامی در جهان رقم زدند.

وی خاطرنشان کرد: برای استمرار فرهنگ ایثار و شهادت، الگوپذیری از رزمندگان دوران دفاع مقدس امری ضروری است، چراکه هزاران صحنه‌ ناگفته در جنگ تحمیلی نهفته و باید آن را برای نسل جوان بازگو کرد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های فرهنگی، امنیتی، دفاعی، اقتصادی و سیاسی به‌ویژه در زمینه سازندگی نیز باید مورد توجه سپاه و بسیج قرار گیرد تا شاهد تسریع در برنامه‌های عمرانی در کشور باشیم.

سردار غیب‌پرور بیان داشت: بسیج و سپاه نباید نسبت به مسائل انقلاب نگاه جزئی و سطحی داشته باشند چرا که پیروزی انقلاب اسلامی استجابت دعای 124 هزار پیامبر، ائمه معصومین و پاکان عالم است.

وی اضافه کرد: هیچ نقطه‌ای در کره زمین نیست که رسالت پیامبر اکرم (ص) و حقانیت امیرالمؤمنین (ع) را داشته باشد بنابراین این رسالت در جمهوری اسلامی نسبت به دیگر کشورهای جهان نمایان‌تر و آشکارتر است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس بیان کرد: باید قدر انقلاب اسلامی که به فرموده مقام معظم رهبری حاصل تلاش، همت و امید مردم این سرزمین است را شناخت و برای حفظ و پایداری آن از تمام توان و ظرفیت‌های خود استفاده کرد.

غیب‌پرور اظهار داشت: استقامت در راه حق، انتظار فرج و تأسی از رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری امید به آینده را هموار می‌‌کند.

وی در مورد انتخابات سال آینده در کشور گفت: باید در سال جدید به‌گونه‌ای در صحنه سیاسی و حوزه‌های اقتصاد مقاومتی و فرهنگی حضور داشته باشیم که دشمن را دچار یاس و ناامیدی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار