معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تاكيد كرد:
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با ابزار تاسف از افزایش حوادث رانندگی در ماه های اخیر در محورهای مواصلاتی استان خواستار مشارکت همه به ویژه رانندگان در کاهش این حوادث شد.
کد خبر: ۱۳۶۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰ 29 November 2015
مهندس محمد صادق پورمهدی در جلسه کمیته حمل و نقل سوخت استان تصریح کرد : درحوادث رانندگی ماه های اخیر استان صنف کامیونداران بیشترین سهم را داشتند.

وی افزود: اگرچه جاده یکی از عوامل بروز تصادفات رانندگی به شمار می آید اما عامل انسانی از جمله خواب آلودگی ، سرعت زیاد و عدم رعایت قوانین و مقررات بیشترین نقش را دارند .

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی فرسوده بودن ناوگان حمل و نقل جاده ای  را از دیگر عوامل حوادث رانندگی بیان کرد و خواستار نوسازی و باز مهندسی این ناوگان شد.

وی افزود : شرایط جاده و فراز و نشیب های آن در تمامی جاده های کشورهای دنیا وجود دارد و باید بررسی شود که علت تعدد تصادفات تریلری ها و خودروهای سنگین در استان ما چیست ؟

پورمهدی گفت : ناوگان حمل و نقل استان ما فرسوده و عمر آن از سایر استان های کشور بیشتر است و با وجود اقدامات دولت در دو سال اخیر بازهم نیاز به مشارکت رانندگان و جدیت بیشتر دراین ارتباط داریم .

معاون عمرانی استانداری آذربایجان با اشاره به نقش فرهنگ و آموزش در بهبود ترافیک جاده ی بر تدوین برنامه های باز آموزی برای رانندگان و توسعه برنامه های فرهنگی دراین مهم تاکید کرد.

دراین نشست که نمایندگان کامیونداران استان شرکت داشتند ضمن بررسی مشکلات این صنف اعلام شد رکود فعالیت های اقتصادی و کاهش تولید چرخه فعالیت این صنف را با مشکلات جدی  رو به رو کرده است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :