مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: شهدای گرانقدر قهرمانان واقعی عرصه نبرد هستند و با فداکاری و نثار جان عزیز خود آرامش را برای ملت ایران پایدار کرده اند.
کد خبر: ۱۳۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 29 November 2015

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: شهدای گرانقدر قهرمانان واقعی عرصه نبرد هستند و با فداکاری و نثار جان عزیز خود آرامش را برای ملت ایران پایدار کرده اند.

به گزارش ایرنا ؛ رسول منعم در آیین پایانی مسابقات کیک بوکسینگ یادواره شهید مجید صانعی از قهرمانان رزمی کار استان همدان و شهید مدافع حرم اظهار کرد: شهدا با از خود گذشتگی، کار بسیار بزرگی را برای مردم کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دادند و امروزه شهیدان والامقام و خانواده های معظم آنها حق بزرگی بر گردن ما دارند.

وی با اشاره به افتخارات رزمی و اخلاقی شهید مجید صانعی اضافه کرد: تقدیر از خانواده های شهدا کمترین کاری است که می توانیم در حق این شهیدان بزرگ مدافع حرم انجام دهیم چرا که قهرمانان واقعی شهیدانی هستند که جان خود را در راه دفاع از اسلام فدا می کنند.

مسابقات کیک بوگسینگ یادواره شهید مجید صانعی با شرکت 113 رزمی کار از شهرستانهای همدان ، ملایر ، تویسرکان ، اسد آباد، نهاوند ، رزن و کبودراهنگ به میزبانی سالن فردوسی همدان برگزار شد.

در پایان این رقابت ها تیم همدان با هفت طلا ، شش نقره و 9 برنز و در مجموع 76 امتیاز برسکوی قهرمانی ایستاد، تیم ملایر با هفت نشان طلا ، چهار نقره و شش برنز و مجموع 67 امتیاز دوم شد و تیم تویسرکان با یک مدال طلا ، چهار نشان نقره و یک مدال برنز و با مجموع 20 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

در پایان این رقابت ها به نفرات برتر لوح و نشان قهرمانی اعطا شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار