خبر شهرستانها
بسته خبری شهرستانها، خبرهایی را شامل می شود که از شهرستانهای مختلف استان تهیه و منتشر می شود.
کد خبر: ۱۳۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵ 26 November 2015

چهار کشته در تصادف دلخراش محور جاده سقز – بوکان

به گزارش رضا سلیمانی خبرنگار خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی : سرهنگ ابراهیم فلاح با اعلام این خبر افزود: این رویدادکه ساعت ۶ صبح امروز پنجشنبه در هفت کیلومتری این شهر به وقوع پیوست به علت برخورد یک دستگاه سمند با یک دستگاه کمپرسی کامیون بنز روی داد.

وی گفت: قبل از این تصادف، یک سواری پیکان با کامیون بنز تصادف کرده بود که به دلیل نگذاشتن علائم ایمنی در جاده توسط این دو خودرو، به فاصله چند دقیقه سمند با سرعت زیاد به کمپرسی برخورد کرده و سه نفر از سرنشینان آن در دم جان دادند.

وی افزود: یک عابر پیاده هم در آن لحظه به سانحه دیدگان کمک می کرد به دلیل برخورد با یک خودرو جان خود را در بیمارستان از دست داد.

سلیمان خضر ی گفت: « عبدالله حیدریان » راننده کامیون،  « عطا گُلی » و « حامد کردستانی » هم به صورت سطحی زخمی شدند.

تجمع باشکوه بسیجیان سپاه پیرانشهر

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج تجمع بزرگ بسیجیان در سالن ورزشی دو هزار نفری مجموعه شهید بهشتی برگزار شد .

ماموستا محمودی امام جمعه پیرانشهر در این مراسم گفت : دستاوردهای این انقلاب از نثار خون شهدا بدست آمده و ما امروز باید از این دستاوردهای گرانبها حمایت کنیم .

وی ضمن بزرگداشت هفته بسیج افزود : امروزه حضور بسیج برجسته تر از هشت سال دوران دفاع مقدس بوده و فراهم کردن امنیت ، مبارزه با استکبار و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی از وظایف اصلی بسیج بوده است.

ماموستا محمودی بسیج را مظهر کرامت و ارزش های انسانی دانست و افزود: حضور بسیج مایه ی خیر و برکت بوده و ترس و وحشت دشمنان از تجمع بسیجیان است.

ایشان به اوضاع خاورمیانه پرداخت و گفت : داعش و گروهک های ضداستکبار برای قتل و عام کردن مسلمانان و لکه دار کردن مسلمانان درتلاشند که وحدت مسلمانان باعث نابودی آنان خواهد شد و امروزه امنیت ایران اسلامی زیر سایه ی درایت رهبر فرزانه ، خون شهدا ، تلاش رزمندگان  و وحدت مسلمانان است.

در ادامه سردار شکوری فرمانده سپاه پیرانشهر گفت : شهدا و امام شهدا بنیانگذار این انقلاب مقدس بودند و لازم است امروزه همه بسیج شوند و از دستاوردهای انقلاب محافظت کنند .

تجهیز بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد به دستگاه دیزل ژنراتور برق جدید

دیزل ژنراتور های اضطراری در تمامی مراکز بهداشتی و درمانی امری اجتناب ناپذیز می باشد . بیمارستان های دولتی و خصوصی در زمینه تامین مولد قدرت صنعتی همیشه باید آمادگی لازم را داشته باشند تا در زمان های اضطراری از جمله وقوع بلایای طبیعی مانند سیل ، زلزله ، طوفان بدون هیچگونه نگرانی برق خود را تامین نمایند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت:دیزل ژنراتور اضطراری آماده به کار ، در مکان های حساس مانند بیمارستان ها  باید موجود بوده و قدرت کافی برای پوشش کامل بیمارستان در موارد قطعی برق را داشته باشند.

وی افزود: دستگاه جدید قادر است 350 کیلو ولت آمپر برق تولید نماید و به تنهایی برق بیمارستان را در فاصله زمانی که قطعی برق  در شبکه شهری اتفاق می افتد پوشش دهد.دستگاه خریداری شده با ارزش واقعی 1 میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون ریال و با تابلو اتوماتیک به ارزش کلی 1 میلیارد و ششصد و پنجاه میلیون ریال تهیه شده است.

وی اظهار داشت: در این بیمارستان 3 دستگاه با خدمت بیش از 30 سال  در هنگام قطع برق جهت تولید انرژی مصرفی در بیمارستان استفاده می شد که یکی از آنها به علت خرابی و عدم کارایی از سالهای قبل از مدار خارج شده بود و دو دستگاه بعدی با تولید 150 کیلو ولت آمپر قادر به پاسخگویی کل سیستم نبود و با توجه به قدمت بالای این دو دستگاه کارایی لازم را جهت تولید این مقدار برق مصرفی نداشتند که این خود باعث بروز مشکلاتی فراوان  در بخش های دیالیز ، اتاق عمل  و ویژه جهت خدمت رسانی مطلوب به بیماران می شد که با راه اندازی دستگاه جدید مشکلات تولید مصرف برق بطور کامل مرتفع خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار