توجه به تولید محتوا و استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی از مباحثی بود که در دومین نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد مورد توجه قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۵۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲ 26 November 2015

به گزارش تابناک یزد،دومین نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزدبا موضوع بررسی توانمندی دستگاه های مختلف استان در حوزه اطلاع رسانی و بحث و تبادل نظر در خصوص فعالیت مطلوب این کمیته برگزار شد.

در این نشست رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان یزد گفت: فعالیت در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات انتخابات باید در زمان مناسب و بصورت هدفمند آغاز شود.
حجت الاسلام رضا شریفی با تاکید بر اینکه باید نحوه تبلیغات و اطلاع رسانی به طور روشن مشخص شود، افزود: در این راستا ستادهای نماز جمعه و ائمه جمعه سراسر استان نیز با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات فعالیت خواهند کرد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد نیز در این نشست با اشاره به مناسبت های پیش رو تا برگزاری انتخابات از جمله برنامه های دهه آخر ماه صفر، میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت و ایام الله دهه فجر، بهره گیری این مناسبت ها را برای توجه دادن مردم به موضوع انتخابات اسفند ماه خواستار شد.
در این نشست همچنین شماری از مدیران روابط عمومی دستگاه های مختلف استان یزد با اشاره به ظرفیت های دستگاه متبوع خود در حوزه اطلاع رسانی، دیدگاه ها و پیشنهادهایی برای فعالیت مطلوب کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان ارائه کردند.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار