سرپرست صبای قم:
سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم گفت: ادامه استقبال گرم تماشاگران از دیدارهای خانگی تیم فوتبال صبای قم، باعث استمرار موفقیت های این تیم در لیگ برتر فوتبال کشور می شود.
کد خبر: ۱۳۴۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷ 24 November 2015
به گزارش تابناک قم، محمد رضا کشوری فرد ضمن تقدیر از هوادران قمی به دلیل استقبال مناسب آن ها از دیدارهای خانگی صبای قم در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور افزود: ادامه این همراهی تماشاگران به طور حتم منجربه انگیزه دو چندان بازیکنان تیم می شود و آن ها برای تلاش بیشتر و ارتقای جایگاه صبای قم در جدول رده بندی لیگ برتر تلاش مضاعفی می کنند.

وی ابراز داشت: بازیکنان و مربیان تیم فوتبال صبای قم با حمایت های صورت گرفته از سوی استاندار قم هم چنین حامی مالی باشگاه با تشویق های مکرر تماشاگران در دیدارهای خانگی روحیه بیشتری می گیرند.

وی اظهار داشت: حضور پرشور تماشاگران صبای قم در دیدارهای خانگی اخیر مقابل تیم هایی چون ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز نشان داد که هماهنگی، حمایت و همدلی مسئولان و مردم قم می تواند رمز موفقیت صبا در لیگ برتر و اثرگذاری مثبت این باشگاه در ورزش قم به ویژه در مسیر رشد و توسعه فوتبال استان باشد.

کشوری فرد افزود: امید است در دیدارهای آینده خانگی صبای قم نیز شاهد حضور پرشور مردم قم در ورزشگاه باشیم و با حمایت تماشاگران می توانیم ظرفیت تیمی صبای قم با حضور علی دایی در راس کادر فنی را افزایش دهیم.

تیم فوتبال صبای قم از چارچوب هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور جمعه گذشته در خانه با نتیجه تساوی بدون گل مقابل ذوب آهن اصفهان متوقف شد.

دیدارهای صبای قم در حالی در فصل جاری لیگ برتر برگزار می شود که میانگین تماشاگران این تیم در بازی های خانگی به رقم دو هزار تن رسیده است، این در حالی است که میانگین تماشاگران این تیم در فصل گذشته کمتر از 500 تن در هر بازی بود.

صبای قم یکی از تیم های موفق لیگ برتر فوتبال در دیدارهای خانگی بوده است که تاکنون در فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در خانه شکستی را متحمل نشده است، این تیم در هفت مسابقه در خانه، صاحب چهار پیروزی و سه تساوی شده است.

صبای قم که هم اکنون با کسب 19 امتیاز در رده ششم لیگ برتر فوتبال قرار دارد روز یکشنبه هفته آینده از چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر میهمان سیاه جامگان مشهد خواهد بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار