بسیج دانشجویی نمی‌تواند نسبت به حوادثی که در کشور رخ می‌دهد بی‌تفاوت باشد
کد خبر: ۱۳۳۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴ 23 November 2015
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بسیج دانشجویی نمی‌تواند نسبت به حوادثی که در کشور رخ می‌دهد بی‌تفاوت باشد، گفت: رسالت بسیج دانشجویی حرکت جهادی به سوی آرمان‌های انقلاب است.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، شهرام مهدوی‌مطلقدر جمع خبرنگاران با تبریک هفته بسیج و بیان اینکه بسیج دانشجویی نمی‌تواند نسبت به حوادثی که در کشور رخ می‌دهد بی‌تفاوت باشد، گفت: رسالت بسیج دانشجویی حرکت جهادی به سوی آرمان‌های انقلاب است.
این مسئول با بیان اینکه دانشجویان برای مقابله با ناتوی فرهنگی باید مسائل روز را تحلیل کنند، عنوان کرد: با هجمه‌های که در دانشگاه‌ها وجود دارد دانشجویان باید محور‌های اقتصاد مقاومتی و دیگر مسائل را تحلیل، تبیین و معرفی کنند.
مهدوی‌مطلق با اشاره به برنامه‌های اجرایی در دانشگاه‌های استان به مناسبت هفته بسیج افزود: سازمان بسیج دانشجویی استان 34 برنامه متنوع را در 25 مرکز دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌کند.
وی برگزاری نمایشگاه فرهنگی، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و برگزاری یادواره شهدای دانشجو را از برنامه‌های مهم هفته بسیج عنوان کرد.
این مسئول به دیگر برنامه‌های این هفته اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش دانشجویی، تریبون با سبک زندگی، تجلیل از گروه‌های جهادی فعال در استان، میز‌گرد دانشجویی، نشست بسیج دانشجویی با دیگر تشکل‌ها، همایش پیاده‌روی و دیدار با خانواده‌های شهدا همچنین افتتاح کافه کتاب برای نخستین بار در استان از برنامه‌های این هفته سازمان بسیج دانشجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار