استاندار بوشهر:
استاندار بوشهر گفت: ‌با تلاش مسئولان جهاد کشاورزی مرغ و میوه شب عید مردم استان بوشهر به میزان مورد نیاز تامین و ذخیره سازی شده که با قیمت دولتی‌‌ توزیع می‌شود.
کد خبر: ۱۳۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸ 13 March 2015
تابناک بوشهر: مصطفی سالاری بعدازظهر دیروز در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر، با بیان اینکه خدمات ارائه شده به گوجه‌فرنگی کاران استان بوشهر قابل تقدیراست، اظهار داشت: با توجه به اینکه گوجه‌فرنگی کاران استان بوشهر دغدغه فروش محصول خود داشتند با پیگیری‌های به‌عمل آمده اکنون بخش قابل توجهی از محصولات کشاورزان خریداری شد که سبب آرامش گوجه‌فرنگی کاران شده است.

وی با بیان اینکه خرید گوجه‌فرنگی از کشاورزان به صورت توافقی صورت گرفت، گفت: به سبب اینکه خرید گوجه‌فرنگی به موقع و در کوتاه‌ترین زمان انجام شد آثار و تاثیرات مهمی در بازار و رضایت‌مندی کشاورزان داشت.

استاندار بوشهر از راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار بوشهر خبرداد و گفت: میدان میوه و‌تره‌بار که مدت‌ها تعطیل بود و سبب نابسامانی توزیع میوه و تره‌بار در بازار شده بود اکنون ساماندهی شده و به‌زودی عمده‌فروشان در آن مستقر می‌شوند.

سالاری، از تامین میوه و گوشت مرغ شب عید در استان بوشهر خبرداد و گفت: با تامین سیب، پرتقال و مرغ  مردم استان بوشهر یکی از دغدغه‌های مردم در این حوزه برطرف شده که این مهم از افزایش قیمت‌ها پیشگیری می‌کند.
منبع: تسنیم
برچسب ها: میوه شب عید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار