مدیر اجرایی آیین نذر کتاب در اردبیل خبر داد:
مهران فکری شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در روز اول اجرای طرح 500 نسخه کتاب نذری توسط انجمن مهر امید اعطا شد و مردم هم حدود 100 کتاب نذری به غرفه آیین اهدا کردند.
کد خبر: ۱۳۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲ 23 November 2015
مدیر اجرایی آیین نذر کتاب در اردبیل از استقبال با شکوه مردم اردبیل از این طرح طی روز اول اجرای برنامه خبر داد.

استقبال بی نظیر مردم اردبیل از آیین نذر کتاب

به گزارش تابناک اردبیل، مهران فکری شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در روز اول اجرای طرح 500 نسخه کتاب نذری توسط انجمن مهر امید اعطا شد و مردم هم حدود 100 کتاب نذری به غرفه آیین اهدا کردند.

وی با بیان اینکه انتظار اعضای انجمن مهر امید این بود که در روز اول استقبال چندانی از طرح نشود، تصریح کرد: بر خلاف پیش بینی ها، استقبال مردم قابل ستایش بود.

فکری با بیان اینکه آیین نذر کتاب از تبلیغات محیطی گسترده ای برخوردار نبود، اضافه کرد: به دلیل هزینه بر بودن تبلیغات محیطی، بیشتر انرژی خود را صرف تبلیغ در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی کرده بودیم که استقبال مردم نشان داد از ظرفیت های این فضاها می توان در مسائل فرهنگی بهره مند شد.

مدیر اجرایی آیین نذر کتاب در اردبیل با اشاره به اینکه کتابخوانی می تواند منجر به توسعه فرهنگی شود، افزود: با برگزاری آیین نذر کتاب هم می توان کتابخوانی را ترویج و هم در مورد نذر اقلام فرهنگی فرهنگسازی کرد.

عضو انجمن مهر امید اظهار کرد: آیین نذر کتاب تا سوم آذرماه در اردبیل برگزار می شود و علاقه مندان می توانند کتابخانه بلااستفاده خود را به صورت نذری اهدا کرده و کتاب های نذری دریافت کنند.

وی با بیان اینکه غرفه آیین نذر کتاب در اردبیل در خیابان امام خمینی (ره) و در مقابل دبیرستان مدرس برپا شده است، گفت: اقشار مختلف مردم می توانند برای دریافت یا اعطای کتاب نذری به این غرفه مراجعه کنند.

به گفته فکری، غرفه آیین نذر کتاب از ساعت 9:30 صبح تا 7 عصر پذیرای بازدیدکنندگان و مردم اردبیل است.

مدیر اجرایی آیین نذر کتاب در اردبیل افزود: در روز اول برپایی غرفه، علاوه بر مردم اردبیل، اساتید دانشگاه، فرماندار نمین و مشاور استاندار از غرفه بازدید کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار