مهمترین عامل توسعه هر جامعه ای نیروی انسانی است که این نیروی انسانی نیز باید نشاط و ظرفت های لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۱۳۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰ 23 November 2015
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: افراط و تفریط باعث ایجاد مشکل در کنترل جمعیت شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،به نقل از ایسنا، فتاح محمدی در نشست هماهنگی همایش سیاست های جمعیت که یکشنبه، 30 آبان ماه در یاسوج برگزار شد، افزود: در سالهای گذشته افراط و تفریط هایی در سیاست ها انجام شد که باعث وجود مشکلاتی در بحث کنترل جمعیت شده است که شاید در آینده جمعیت رو به پیری برود.
وی بیان کرد: مهمترین عامل توسعه هر جامعه ای نیروی انسانی است که این نیروی انسانی نیز باید نشاط و ظرفت های لازم را داشته باشند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: عدم آگاهی و شناخت از دیگر عواملی است که باعث شد امروزه نگران پیری جمعیت در کشور و استان باشیم.
محمدی تصریح کرد: تک فرزندی مشکلاتی را هم برای خود فرد، خانواده و جامعه ایجاد خواهد کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: افزایش جمعیت نیز باید با برنامه ریزی انجام شود چگونگی فرزندداری و فاصله بین هر باروری باید مناسب باشد که مشکلی نه برای مادر و نه برای فرزند ایجاد نشود.
محمدی اضافه کرد: باید در رشد جمعیت نقطه تعادل را حفظ کرد که نه افراط باشد و نه تفریط همچنین در دانشگاه ها و حوزه های علمیه نیز کرسی هایی آزاد اندیشی در این خصوص برگزار شود و صدا و سیما نیز میزگردهایی را برای تبیین نقش ازدواج برگزار کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار