نمایش “چشمان مورَّب ، زلف‌های پریشان” در اردکان به روی صحنه رفت.
کد خبر: ۱۳۲۴۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱ 21 November 2015

به گزارش تابناک یزد،نمایش "چشمان مورب،زلف های پریشان" به کارگردانی هنرمند احمد ندافی بمدت دوشب در شهرستان اردکان به روی صحنه رفت.

احمد ندافی کارگردان این نمایش با اشاره به نمایش این اثر در اردکان گفت: نمایش "چشمان مورَّب، زلف‌های پریشان  " روایت زندگی مرد افغان و زن ایرانی را به نمایش می‌گذارد که در آن تقابل افغان‌ها و ایرانیان در طول تاریخ بررسی می‌شود و در بخش‌هایی از این نمایش حمله محمود افغان به ایران و کشتار افغان‌ها در این حمله نیز بازسازی شده است.
این کارگردان یزدی با اشاره به این که این نمایش با همکاری گروهی از هنرمندان مرکز استان و شهرستان اردکان به اجرا در آمد، عنوان کرد: نویسندگی این اثر را مجید جوادیان زاده بر عهده داشته و بازیگران آن مهسا دهقانی ، سهیلا ستودنی نیا و مجتبی لاله زاری هستند.
ندافی افزود: محمد خیر اندیش نیز دستیار کارگردان، مصطفی راغب  آهنگ‌ساز، مدیر صحنه مصطفی پورروستایی اردکانی و مهشاد فیضی،  حمید رضا هاتفی اردکانی و محمد رضا مهدی زاده از دیگر عوامل این نمایش هستند.این نمایش از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردکان جهت شرکت در سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار