مسابقات کامپیوتر مراکز علمی کاربردی استان لرستان روز پنجشنبه در شهرستان بروجرد برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴ 20 November 2015
به گزارش تابناک از لرستان مسئول برگزاری مسابقات کامپیوتر مراکز علمی کاربردی استان لرستان در آیین اختتامیه این مسابقات در سالن دکتر زرینکوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: توجه به مهارت برای شاغل شدن در دنیای کنونی ضروری است.
علی کردی مهارت محوری را از اهداف دانشگاه علمی کاربردی دانست و افزود: امروز نیروی جویای کار زیاد است ولی بیشتر این نیروها مهارت کافی برای ورود به بازار کار را ندارند.
وی گفت: امروز تحقیق و پژوهش حلقه مفقوده مراکز، موسسه ها و انجمن هاست و باید در این راه تلاش زیادی صورت گیرد.
مسوول برگزاری مسابقات کامپیوتر مراکز علمی کاربردی استان لرستان در خصوص برگزاری این مسابقات گفت: 50 شرکت کننده در قالب 11 مرکز آموزش عالی علمی کاربردی استان لرستان در این مسابقات حضور داشتند.
وی نتایج این مسابقات را به شرح ذیل اعلام کرد:
در بخش الگوریتم مژده مرادی از علمی کاربردی شماره یک بروجرد اول، زینب دلفان و فرید بهزادی بطور مشترک از علمی کاربردی شهرداری خرم آباد دوم و ساجده گودرزی از علمی کاربردی شماره یک بروجرد سوم شدند.
در بخش مولتی مدیا(چندرسانه) خانم کاوند و رضا بیرانوند از علمی کاربردی شماره یک بروجرد بطور مشترک اول، محمد شیخی و سعید لشنی از علمی کاربردی دورود بطور مشترک دوم و محمد لک از علمی کاربردی شهرداری بروجرد سوم شدند.
در بخش شبکه های کامپیوتری سید امیر پورهاشمیان و مرتضی مرادی فر از علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شماره یک خرم آباد بطور مشترک اول، مهدی ساکی و مهدی قاضی پور از علمی کاربردی شماره یک بروجرد بطور مشترک دوم و عبدالمحمد بهرام سری از علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شماره دو خرم آباد سوم شدند.
در بخش طراحی وب سایت محمد کیانی از علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شماره یک خرم آباد اول، رضا بیرانوند و سحر کوشکی از علمی کاربردی شماره یک بروجرد بطور مشترک دوم و محمد مصطفی نژاد و محمد کشوری فرد از جهاد دانشگاهی شماره دو خرم آباد بطور مشترک سوم شدند.
در رتبه نهایی تیمی نیز علمی کاربردی شماره یک بروجرد، علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خرم آباد و علمی کاربردی دورود به ترتیب اول تا سوم شدند.
مسابقات کامپیوتر مراکز علمی کاربردی استان لرستان روز پنجشنبه به میزبانی مرکز علمی کاربردی شماره یک بروجرد در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار