معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی استان:
معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی کرمانشاه از جذب 108 معلم در مرحله دوم استخدامی آموزش و پرورش در استان خبر داد و افزود: اسامی این افراد نیمه اول آذرماه اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۱۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴ 19 November 2015
شاپور حیدری در گفتگو با تابناک کرمانشاه اظهار داشت: 65 خانم و 175 آقا و در مجموع 240 نفر به مرحله مصاحبه راه یافته اند که با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته از وضعیت استان، 108 نفر از این افراد گزینش و پس از گذراندن مهارت های علمی در دانشگاه فرهنگیان، مشغول به کار می شوند.

وی تعداد پذیرفته شدگان از طریق سهمیه ایثارگری را 32 نفر اعلام کرد و افزود: 76 پذیرفته دیگر نیز از نیروهای آزاد می باشند که در این بین فرزندان فرهنگیان بر اساس موارد قانونی دارای اولویت هستند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی استان خاطرنشان ساخت: عمده رشته هایی که این افراد پذیرفته شده اند، رشته های فنی و سپس علوم پایه و نیز 14 نفر در رشته آموزش ابتدایی بوده است. که کمترین سهمیه جذب نیرو، در شهر کرمانشاه و خصوصاً در سهمیه خانم ها و اولویت با شهرستان های محروم است.

حیدری درخصوص نحوه گزینش افراد مصاحبه شونده گفت: این افراد در بررسی های اولیه از نظر توانایی علمی در یک سطح مطلوبی قرار داشته و تعداد قابل توجهی از آنان داری مقالات علمی پژوهشی، تٱلیف آثار، رتبه های برتر دانشگاهی و ... هستند.

وی افزود: مصاحبه کنندگان نیز از معلمان متخصص و با تجربه آموزش و پرورش و همچنین استاید دانشگاه فرهنگیان می باشند، که برای هر فرد حداکثر 45 دقیقه زمان مصاحبه منظور کرده اند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی استان تصریح کرد: ین دوره از استخدامی های آموزش و پرورش یکی از بهترین آزمون های این وزارت بوده که در فضایی بسیار سالم برگزار شده است، تا پذیرفته شدگان منشٱ تحول و ارتقای کیفیت در آموزش و پرورش باشند.

گفتنی است: زمان مصاحبه از راه یافتگان به مرحله دوم استخدام در آموزش و پرورش استان در سال 94 از شنبه بیست و سوم آبان شروع و بعدازظهر امروز (پنجشنبه) پایان می یابد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار