در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب یک دستگاه خودرو پراید به همراه پنج سرنشین خود به علت آشنا نبودن با مسیر گرفتار سیل شدند که دو نفر از آنان (مادر به همراه فرزندش) در جریان شدید سیل قرار گرفته و ناپدید شدند.
کد خبر: ۱۳۱۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲ 19 November 2015

علیرضا گرویی فرماندار مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار تابناک خوزستان؛ در خصوص خسارات بارندگی شدید و سیل در این شهرستان گفت: با اقدامات پیشگیرانه ای که در شهرستان از جمله لایروبی و آماده کردن نیروهای امدادی انجام شده بود خوشبختانه خسارات جدی وارد نشده است.

گرویی ادامه داد: بارندگی روز گذشته باعث اخلال در عبور و مرور شهروندان بر روی برخی از پل های شهر شد اما باعث مختل شدن آن نشده است و اکنون نیز مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: در بارندگی شدید دیروز مسجدسلیمان که یکی از بالاترین میزان بارش ها در استان بود، تنها به سه الی چهار خانه خسارت ۳۰ الی ۴۰ درصدی وارد شده است.

فرماندار مسجدسلیمان گفت: روز گذشته در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب یک دستگاه خودرو پراید به همراه پنج سرنشین خود به علت آشنا نبودن با مسیر گرفتار سیل شدند که دو نفر از آنان (مادر به همراه فرزندش) در جریان شدید سیل قرار گرفته و ناپدید شدند.

گرویی ادامه داد: پس از وقوع این حادثه تلاش ها برای یافتن مفقودین انجام شد که متاسفانه امروز جسد این دو شهروند پیدا شد.

به گزازش تابناک خوزستان؛ در بارندگی های روز گذشته نوار شمالی و شرقی استان خوزستان، شهرستان مسجدسلیمان با 46 میلی متر باندگی، بیشتر میزان بارش ها را به خود اختصاص داده بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار