با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر مشهد، مبالغ پرداختی کارکنان شهرداری با قانون مدیریت خدمات کشوری شد.
کد خبر: ۱۳۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴ 18 November 2015
در هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شورا برگزار شد، مصوب شد تا مبالغ پرداختی کارکنان شهرداری مشهد برابر با قانون مدیریت خدمات کشوری لحاظ شود.

بر این اساس به منظور ایجاد بهبود عملکرد، ایجاد انگیزه کاری و ارتقای سطح معیشت و رفاه کارکنان شهرداری مشهد تا زمان تصویب آیین‌نامه اداری و استخدامی شهرداری‌ها تفاوت پرداختی کارکنان دارای رابطه استخدامی با شهرداری همچون رسمی، پیمانی، مستخدم موقت و انجام کار معین بر اساس قانون خدمات کشوری تعیین و از تاریخ یک مهر ماه سال 94 این مبالغ به صورت غیر حکمی به افراد مشمول پرداخت می‌شود.

محمد آذری معاون مالی و اداری شهرداری مشهد در ارتباط با این لایحه اظهار کرد: قانون مدیریت خدمات کشوری از سال 1386 اجرایی شده و تا به امروز کارکنان شهرداری بر مبنای نظام هماهنگ حقوق می‌گیرند و به همین دلیل تفاوت معناداری بین حقوق کارکنان شهرداری و کارکنان دولتی وجود دارد اما با این مصوبه شاهد کاهش آن هستیم.

محمدرضا دیمه‌کار عضو شورای اسلامی شهر مشهد نیز در ارتباط با این مصوبه گفت: مصوبه در راستای اجرای عدالت در دریافتی‌ها و پرداختی‌های کارکنان شهری است و باید توجه داشت که تفاوت‌های اصلی میان کارکنان شهرداری سبب بی‌انگیزه شدن کارکنان در امور می‌شود و نباید دریافتی‌های برخی نسبت به سال گذشته به یکباره دو برابر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار