مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: نشت گاز یک منزل مسکونی در منطقه 30 متری بنی هاشم موجب بروز انفجار در این واحد مسکونی شد.
کد خبر: ۱۳۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸ 18 November 2015

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: نشت گاز یک منزل مسکونی در منطقه 30 متری بنی هاشم موجب بروز انفجار در این واحد مسکونی شد.

به گزارش ایرنا ؛مسعود دهبانی افزود: شامگاه دوشنبه یک مورد انفجار منزل مسکونی به سامانه 125 اطلاع رسانی شد که سه نفر از عوامل آتشنشانی مستقر در ایستگاه بلوار شهید چیت سازیان با یکدستگاه خودرو امداد و نجات در کمتر از دو دقیقه در محل حضور یافتند.

وی اظهار کرد: پس از بررسیهای صورت گرفته مشخص شد که شیلنگ اجاق گاز آشپزخانه دارای نشتی بوده است و این امر عاملی برای پخش شدن گاز در فضای خانه شده است.

وی اضافه کرد: گاز موجود در فضای آشپزخانه به قسمتهای دیگر خانه نیز نفوذ کرده و به علت روشن بودن بخاری در داخل پذیرایی، خانه منفجر می شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان بیان کرد: ساکنان این خانه دو طبقه در طبقه دوم حضور داشتند و این حادثه در طبق نخست این واحد رخ داد.

دهبانی با ذکر اینکه این حادثه خسارت جانی نداشته است افزود: بر اثر این انفجار قسمتی از منزل تخریب شده و تعدادی از وسایل از جمله مبل و پرده سوختند.

وی یادآوری کرد: در 24 ساعت گذشته 324 مورد تماس با سامانه 125 برقرار شده که 268 مورد این تعداد مزاحمت تلفنی بوده است.

وی با ذکر اینکه مزاحمت تلفنی بخش اعظمی از تماسها را به خود اختصاص داده است گفت: تنها پنج مورد از تماسهای برقرار شده با این مرکز منجر به عملیات شده و 17 مورد از تماسها برای دریافت راهنمایی و 34 تماس تلفنی اشتباه بوده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار