بهره مندي50 نفر از مددجویان کميته امداد شهرستان بویراحمد از تسهیلات اشتغال زایی
کد خبر: ۱۳۰۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶ 17 November 2015
مدير کميته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بويراحمد از پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به 50 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در سال جاری خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، اداره روابط عمومي و اطلاع رسانی كميته‌ امداد امام خميني(ره) استان، هادی ولایتی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای اشتغال زایی مددجویان تحت حمایت از محل اعتبارات امدادی به 50 نفر از مددجویان تحت حمایت تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شد.
وی با بیان اینکه مبلغ این تسهیلات چهار میلیارد و 220 میلیون ریال می باشد، تصریح کرد: اشتغال و توانمند سازي مددجويانی كه استعداد ايجاد اشتغال دارند، يكي از اولويت های كميته‌ي امداد است.
ولایتی افزود: : تسهيلات خوداشتغالي واگذار شده با هدف خوداتکایی مددجویان تحت پوشش موجب کارانگيزي، خودکفايي و توان افزايي آنان می شود.
وی عمده طرح هاي خود اشتغالي اين نهاد را در زمينه هاي کشاورزي، دامپروري، صنايع دستي، صنعتي و خدماتي عنوان کرد و ادامه داد: پس از اعطاء تسهيلات خودکفايي، بازديدهاي متوالي از طرح هاي ايجاد شده توسط کارشناسان اشتغال و خودکفايي اين نهاد صورت گرفته و نکات آموزشي براي مجريان طرحها توضیح داده می شود تا بهره وري توليدات بیشتر شود.
ولایتی به همراهی بانکها در امر گره گشایی از مشکلات خانواده های نیازمند تحت حمایت اشاره کرد و از آنها خواست تا با تعامل بیشتر کمیته امداد را در امر خدمت رسانی و توانمندسازی مددجویان یاری رسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار