کد خبر: ۱۳۰۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶ 17 November 2015

رئيس پليس راه "ايلام" از سازماندهي 20 راهور محله در روستاهاي مسير تردد زائران حسيني براي همکاري با پليس در اجراي طرح ترافيکي اربعين خبر داد.

سرهنگ "محسن ناصري" در گفت و گو با خبرنگار ما،اظهار داشت:کارگاه آموزشي ويژه راهوران محله با حضور 20 دهيار بمنظور همراهي با پليس در ايام اربعين برگزار شده است.

وي ادامه داد: پليس راه با برنامه ريزي و هماهنگي انجام شده قصد دارد از توان و ظرفيت راهوران محله اين روستا ها و امکانات دهياري ها در ارائه خدمات ترافيکي و امداد رساني به زائران اربعين بهره برداري نمايد.

رئيس پليس راه ايلام خاطرنشان کرد:تعداد 15 الي 20 روستا در حاشيه راههاي مسير تردد زائران اربعين حسيني به سمت مرز مهران قرار دارند که همکاري اهالي اين روستا ها مي تواند در مواقع برروز حوادث از تلفات جاني جلوگيري کند.

سرهنگ ناصري گفت: در اين طرح راهوران محله که همان دهياران روستاها مي باشند با دريافت آموزش ها و تجهيزاتي مانند راکت شبرنگ و لباس فرم جهت ارائه خدماتي مانند، امداد رساني به در راه ماندگان، حضور درصحنه تصادفات و کمک به اعزام مصدومان، رفع نقاط حادثه ساز و خرابي راهها در حريم روستا، روانسازي ترافيک و ازدحام در مواقع انسداد محورها را ارائه خواهند کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار