استاندار گلستان با یادآوری توانمندی ها و پتانسیل های فراوان در ورزش گلستان، توجه ویژه فدراسیون فوتبال به این استان شمالی را خواستار شد.
کد خبر: ۱۲۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱ 15 November 2015
به گزارش ایرنا حسن صادقلو شنبه شب در دیدار با علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در گرگان افزود: بازیکنان شاخصی امروز از گلستان در سطح کشور و حتی تیم ملی حضور دارند که از آن جمله می توان به سردار آزمون و عزت الله پورقاز اشاره کرد.
وی اظهار کرد: با کمی توجه فدراسیون به گلستان، آزمون ها و پورقازهای بسیاری به فوتبال کشور معرفی خواهند شد.
وی ادامه داد: گلستان استانی غیربرخوردار بوده که به علت فقدان صنعت و کم بهره بودن بخش کشاورزی به منظور کمک به ورزش و اسپانسر شدن فوتبال کمتر توسعه یافته و نیازمند توجه ویژه و خاص است.
صادقلو با بیان اینکه توجه به این استعدادها بدون شک در آینده فوتبال کشور تاثیر بسزائی خواهد داشت، افزود: امروزه فوتبال توجهات زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کرده و در واقع یک نوع تجارت محسوب می شود و با توجه به ظرفیت نهفته در این ورزش باید نقشه راه برای موفقیت آن ترسیم کرد تا از روزمرگی خارج شود.
استاندار گلستان تصریح کرد: شخص رئیس فدارسیون تاکنون زحمات زیادی برای فوتبال ایران متحمل شده و با وجود وسیع بودن فضای این ورزش، به خوبی آن را مدیریت کرده است.
صادقلو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخاب رئیس هیات فوتبال گلستان، خاطرنشان کرد: این رفت و آمدها در هر بخشی طبیعی بوده و مهم انتقال تجربیات به نفرات بعدی است.
مجمع انتخاباتی رئیس هیات فوتبال استان گلستان عصر شنبه با حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال برگزار و قاسم کوهستانی با 20 رای از مجموع 29 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات فوتبال استان انتخاب شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار