رییس اداره فرهنگ و هنر اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با تشریح برنامه‌های مدارس در هفته کتاب، گفت: زنگ نمادین استانی کتاب و کتابخوانی فردا 24 آبان‌ماه، در مدرسه شهدای کوت‌عبدالله شهرستان کارون نواخته می‌شود.
کد خبر: ۱۲۸۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴ 14 November 2015

مرتضی ادگی در خصوص برنامه‌های آموزش و پرورش استان در هفته کتاب، اظهارکرد: یکی از برنامه‌های هفته کتاب، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در مدارس است؛ اکنون توزیع کتاب‌ها بین ادارات مناطق در حال انجام و سهمیه هر کدام مشخص شده است.

وی افزود: در سال گذشته استقبال خوبی از نمایشگاه‌های کتاب مدارس شد به‌طوری که در اواسط هفته کتاب‌های پیش‌بینی شده تمام شد و مجددا برای این مدارس کتاب ارسال شد.

رییس اداره فرهنگ و هنر اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان این‌که در سال گذشته نمایشگاه‌های کتاب در هزار مدرسه استان برپا شد، گفت: امسال نیز تلاش می‌شود نمایشگاه‌های کتاب در این تعداد مدرسه برگزار شود؛ برگزاری این نمایشگاه‌ها با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی میان دانش‌آموزان است.

ادگی تصریح کرد: دستورالعمل برنامه‌های آموزش و پرورش استان در هفته کتاب تدوین و به ادارات مناطق ابلاغ شده است که برگزاری همایش‌ها، جشنواره‌ها و ترویج کتاب و کتابخوانی در مدارس از اهم این برنامه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته کتاب از فردا با برگزاری نمادین مراسم استانی نواختن زنگ کتاب در مدرسه شهدای کوت عبدالله شهرستان کارون و با حضور مسئولان استانی، آغاز خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار